فراخوان رزیدنسی هنرمندان در کانادا

برنامه اقامتی The Mountain Writers Intensive به مدت سه هفته میزبان 9 نویسنده است که در هر ژانری (داستانی، غیرداستانی، روزنامه نگاری، یا شعر) فعالیت میکنند.


به گزارش گالری آنلاین، داستان هایی درباره کوهستان، روزنامه نگاری درباره محیط زیست، داستان های ماجراجویی، یا پروژه هایی با موضوع رابطه انسانی با منظره میتواند برای این برنامه ارسال شود.

این برنامه با جشنواره جهانی فیلم و کتاب کوهستانی Banff Center همزمان است که در آن نویسندگان، ویراستاران، عوامل یا ناشران بسیاری حضور دارند.

این برنامه چه چیزی را ارائه می دهد؟

نویسندگان تشویق خواهند شد که به طور منظم با اساتید و سایر شرکت کنندگان نویسنده ملاقات کنند تا کار و پروژه های خود را برای بررسی با همتای خود به اشتراک بگذارند. در طول برنامه، شرکت کنندگان در کارگاه های برنامه ریزی شده با اساتید و سخنرانان مهمان شرکت خواهند کرد، جایی که شرکت کنندگان از تجربیات سایر نویسندگان یاد می گیرند و بهترین شیوه ها را به اشتراک می گذارند.

این برنامه شامل اقامتگاه و وعده های غذایی در محوطه دانشگاه می شود.

شرکت کنندگان می‌بایست بالای 18 سال باشند.

جهت ثبت نام میبایست فرم انلاین ثبت نام تکمیل شود و رزومه و نمونه نوشته هنرمندان ارسال شود.

جهت اطلاع از هزینه ها اینجا کلیک کنید.


مهلت ثبت نام: 17 جولای 2024 (27 تیر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi