فراخوان رزیدنسی هنرمندان در استرالیا

هنرمندان و محققان تمام رشته های هنری از جمله تجسمی، موسیقی و نمایش میتوانند در دوره سه ماهه اقامت در استرایا شرکت نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، سازمان Edenhope Artist Residency توسط هنرمندان در ادن هوپ، ویکتوریا، استرالیا اداره می شود.

برنامه اقامت برای هنرمندان، محققان، کیوریتورها، طراحان و مربیان تمام رشته های هنری که به دنبال زمان و مکان برای کار بر روی پروژه های خود در یک فضای استودیویی هستند، مناسب است. هر هنرمند یک اتاق خواب خصوصی در خانه ای متصل به استودیو دارد که مشاعات آن با سایر شرکت کنندگان در اقامتگاه مشترک است. سایر فعالیت‌های برگزار شده در EAR شامل ورکشاپ برای جامعه محلی و گفتگو با سایر هنرمندان است. هدف EAR جذب هنرمندان بین‌المللی و محلی استرالیایی علاقه‌مند به تجربه یک مکان جدید با اقامت بین 1 تا 3 ماه است و امکانات خلاقانه ممتازی از جمله ماشین چاپ، چاپگرهای سه بعدی، چاپگر اپسون با فرمت بزرگ، دسترسی به کوره، و چرخ خیاطی سنگین و ... را ارائه میدهد.

درخواست های اقامت به صورت دوره ای پذیرفته می شود.

مدت اقامت: یک تا سه ماه

تعداد هنرمندان: چهار هنرمند همزمان در هر دوره پذیرفته میشوند.

هزینه ها:

هزینه ها 1500 دلار استرالیا در ماه برای هر هنرمند است.

هزینه اقامت در یک اتاق خصوصی و یک فضای کاری در استودیو مشترک را پوشش می دهد. دسترسی به تمام تجهیزات گنجانده شده است. هنرمندان باید هزینه های حمل و نقل خود را به مقصد و از آن پوشش دهند.

هنرمندان ممکن است بخواهند یک شریک، دوست یا یکی از اعضای خانواده خود را برای مدتی یا تمام مدت اقامت خود همراه داشته باشند. شما می توانید این کار را انجام دهید، اما باید از قبل از ورود خود اطلاع دهید. یک اتاق دو نفره را می توان با 2200 دلار در ماه برای دو نفر برای اشتراک در یک اتاق رزرو کرد.

علاقه مندان میتوانند هر زمان از سال از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ارسال نمایند و اطلاعات شخصی، تصویر آثار، رزومه، استیتمنت و پروپوزال را ثبت کنند.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت برگزارکننده مراجعه نمایید.

logo-samandehi