خواب در خانه معلق انیمیشن "آپ"

شرکت AIRBNB از شما دعوت می‌کند تا در خانه انیمیشن "آپ" محصول شرکت PIXAR در هوا معلق بمانید.


به گزارش گالری آنلاین، شرکت Airbnb پس از دعوت شما برای اقامت در مرداب انیمیشن "شرک"، اکنون با فراهم کردن امکان اقامت در خانه انیمیشن "آپ" محصول شرکت PIXAR بیش از پیش به کشف سزمین های افسانه ای می پردازد.

اقامتگاه Carl Fredricksen به عنوان یکی از خاطره انگیزترین خانه های انیمیشن است که به خاطر ماجراجویی های هوایی این خانه که به هزاران بالون متصل است، شهرت دارد. شرکت Airbnb نسخه ای از این خانه را با جزییات کامل و با بیش از 8000 بادکنک عرضه کرده است که بر اساس همان پلتفرم، در هوا معلق است! این خانه که در میان صخره‌های قرمز رنگ تماشایی Abiquiu، نیومکزیکو واقع شده بخشی ازمکان های نمادین Airbnb بشمار میرود که تجربه‌های خارق‌العاده‌ای را با میزبانی بزرگ‌ترین نام‌های موسیقی، فیلم، تلویزیون، هنر، ورزش و غیره به ارمغان می آورد. در کنار خانه انیمیشن "آپ"، سایر مکان های معروف مانند موزه Ferrari، عمارت مردان ایکس، موزه اورسی و غیره از جمله برنامه های این شرکت است.

شرکت Airbnb به مناسبت بزرگداشت پانزدهمین سالگرد فیلم "آپ"، به خانه Carl Fredricksen با جزییات کامل جان بخشید. این سیاحت تفریحی فضای دنج و جذابیت سحرانگیز فیلم را به همراه تخم مرغ های عید پاک انیمیشن به تصویر می کشد. مهمانان می توانند عکس‌های Carl و همسرش Ellie را که دیوارها را تزیین کرده است، کتاب ماجراجویی ارزشمندشان، کوله‌پشتی قابل اعتماد راسل، مکتشف صحرا گرد نه‌ساله، رختخواب دنج سگ سخنگو داگ، و خاطرات نوستالژیک دیگر را در این خانه شاهد باشند. به محض ورود مهمانان به خانه از آنها دعوت می‌شود تا در فعالیت‌هایی از جمله رسیدگی به نامه‌های Carl، آماده کردن سبد پیک نیک و فعالیت‌های ماجراجویانه‌تری چون گشت و گذار در طبیعت و تماشای ستاره‌ها در زیر آسمان شب شرکت کرده و در فضای فیلم غوطه ور شوند.

Carl Fredricksen، شخصیت اصلی انیمیشن "آپ" و میزبان اقامتگاه می‌گوید: «بزرگ‌ترین ماجراجویی‌های من در مکان اتفاق افتاده است، من یاد گرفته ام که بهترین‌ ماجراجویی ها همیشه با کسی است که دوستش دارید، پس دوستانتان را بیاورید تا کتاب ماجراجویی خود را آغاز کرده و قبل از ترک آنجا در حالیکه خانه ام آرام آرام به سمت بالا می رود به تماشا بپردازید.


logo-samandehi