فراخوان رقابت خلاقیت ذهنی هوش برتر

این رقابت به دنبال الهام بخشیدن به خلاقان مطالب آموزشی جذاب است که بر خطرات مرتبط با توسعه و پیشرفت هوش مصنوعی ابرهوشمند تاکید می کنند.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد توسط مؤسسه Future of Life برگزار میشود. هدف از این رقابت با دعوت از علاقمندان برای ارسال آثار متنوع خود ایجاد درک عمیق‌تر عموم از خطرات بالقوه هوش برتر است. شرکت‌کنندگان می توانند از هر تکنیکی اعم از هنر بصری، محتوای نوشتاری، چند رسانه‌ای یا تجربیات تعاملی، برای خلق روایت‌هایی که بتواند این خطرات را به طیف وسیعی ازمخاطبان منتقل ‌کند، استفاده نمایند.

این برنامه جهت مشارکت طیف گسترده ای از علاقمندان (بصورت انفرادی یا گروهی) اعم از هنرمندان، نویسندگان، فیلمسازان و فناوران طراحی شده است تا در تلاشی مشترک برای افزایش آگاهی در رابطه با ایمنی هوش مصنوعی قدم برداشته و با حمایت از دیدگاه های جالب توجه و خلاق از شرکت‌کنندگان می‌خواهد تا به بررسی معضلات و ملاحظات اخلاقی هوش مصنوعی ابرهوشمند بپردازند.

آثار برنده، همراه با جوایز افتخاری و برای اطمینان از انتقال پیام به طیف گسترده ای از مخاطبان در پلتفرم‌های موسسه Future of Life به نمایش گذاشته خواهد شد. این رقابت نه تنها بستری برای نمایش آثار خلاق فراهم می کند، بلکه در گفتگوهای جهانی نقش بسزایی در رابطه با توسعه و بکارگیری مسئولانه فناوری های هوش مصنوعی ایفا می کند.


شرکت در این رقابت برای تمامی علاقمندان از سراسر جهان آزاد و رایگان است.


جوایز:

رقابت Superintelligence Imagined Creative علاوه بر پرورش و توسعه خلاقیت، جوایز قابل توجهی از جمله 10000 دلار برای 5 اثر برتر در نظر گرفته است.


آخرین مهلت: 31 اوت 2024 (10 شهریور 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi