فراخوان پانزدهمین دوره از رقابت بین المللی رسانه خلاق ICMA

فراخوان پانزدهمین دوره از رقابت بین المللی رسانه خلاق ICMA با هدف معرفی ایده ها و طرح های خلاقانه از سرتاسر جهان منتشر شده است.


به گزارش گالری آنلاین، هدف از برگزاری این رقابت نشان دادن طیف گسترده ای از طراحی گرافیک مدرن است. دسته بندی های این رقابت شامل لوگوی متحرک، لوگو صوتی، طراحی بسته بندی و پوستر است.

رقابت بین المللی رسانه خلاق ICMA در 4 گروه زیر برگزار می شود:

رسانه سفارشی

کتاب

طراحی گرافیک

مجلات


جوایز:

برندگان جوایز طلا نقره، و برنز توسط هیئت داوران انتخاب شده و علاوه بر آن جوایز Excellence Award به آثار فردی برجسته تعلق می گیرد. تمامی برندگان نیز گواهی دیجیتال رایگان دریافت خواهند کرد.

*تندیس ها را می توان جداگانه خریداری کرد. هیچ هزینه پنهانی مانند مشارکت در چاپ سالنامه یا بسته های جایزه گران قیمت وجود ندارد.


همه علاقمندان و شرکت ها صرفنظر از ملیت، محل تولد یا سکونت می توانند در این رقابت شرکت کنند.


هزینه ثبت نام:

220 یورو - رسانه های سفارشی، مجلات، هویت

100 یورو - لوگو

100 یورو – کتاب

* ثبت نام از 11 تا 31 اکتبر 2024 (20 مهر تا 20 آبان 1403) شامل 20 درصد هزینه دیرکرد خواهد بود.


آخرین مهلت ثبت نام: 31 اکتبر 2024 (10 آبان 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi