چیدمانی از شکوفه ها در جزیره رووزولت نیویورک

هنرمند معاصر Cj Hendry جدیدترین چیدمان محیطی خود، بازار گل، را به پارک ایالتی FDR Four Freedoms در جزیره رووزولت نیویورک می‌آورد.


به گزارش گالری آنلاین، در این نمایشگاه بزرگ که با همکاری برند لوکس زیبایی جهانی Clé de Peau Beauté و بنیاد Four Freedoms Park برگزار می‌شود، بازدیدکنندگان دعوت می‌شوند تا با یک گلخانه پر از هزاران گل پشمی تعامل کنند. بازار گل Hendry شامل گلخانه‌ای به ابعاد ۱۲۰ فوت در ۴۰ فوت با صد هزار گل پشمی ساخته شده به صورت دستی است. هنرمند به نقل از رالف والدو امرسون، شاعر، می‌گوید: «چشم‌های زیادی از میان مرتع عبور می‌کنند، اما معدودی از آن‌ها گل‌ها را می‌بینند.» این چیدمان این احساس را به یک تجربه فیزیکی تبدیل می‌کند و بازدیدکنندگان را به قدم زدن میان شکوفه‌های زنده و دست‌ساز دعوت می‌کند.

بازدیدکنندگان بازار گل در جزیره رووزولت با گل‌های پشمی و دوازده نقاشی اصل از Cj Hendry روبرو خواهند شد که به‌طور خاص برای این نمایشگاه خلق شده است. مهمانان تشویق می‌شوند که یک گل پشمی به‌عنوان یادگاری به خانه ببرند. برای کسانی که قادر به بازدید حضوری نیستند، هنرمند یک بازار گل مجازی ایجاد کرده است که در آن شرکت‌کنندگان می‌توانند گل لاله پشمی شخصی خود را طراحی کنند.

این نمایشگاه همچنین به خانواده رووزولت ادای احترام می‌کند و با دسته‌گلی که میراث آن‌ها را منعکس می‌کند، شامل گل‌های زرد «الینور روزولت»، لاله‌هایی که نماد میراث هلندی خانواده هستند و گل‌های سرخ به نام «رووزولت» نمایش داده می‌شود. در همین حال، صدها گل بنفشه که گل امضای مزرعه رووزولت هستند، بخشی از این دسته‌گل نمادین هستند. Hendry شباهت‌هایی بین آثار خود و فلسفه طراحی لوییس کان، معمار پشت پارک Four Freedoms، می‌بیند و این نمایشگاه را به‌عنوان گسترشی از این مفهوم، ایجاد فضایی که بازدیدکنندگان می‌توانند از زندگی عادی خود خارج شده و به محیطی همه‌جانبه و بازیگوش وارد شوند، توصیف می‌کند. او امیدوار است که بازار گل شادی و زیبایی را به ارمغان بیاورد حتی پس از اینکه گلخانه خالی شود و هر بار که گل‌ها را ببینیم — چه پشمی و چه غیر آن.


logo-samandehi