اتصال نیویورک و دوبلین با یک اینستالیشن

اینستالیشن هنری تعاملی به نیویورکی ها امکان می دهد با مردمی که در فاصله 3000 مایلی دورتر هستند ارتباط برقرار کنند.


به گزارش گالری آنلاین، اینستالیشن هنری تعاملی جدید در شهر نیویورک به بینندگان این امکان را می دهد تا با مردمی که در فاصله 3000 مایلی دورتر در دوبلین، ایرلند قرار دارند، ارتباط برقرار کنند.

«پرتال» که زاییده ذهن هنرمند لیتوانیایی بندیکتاس گیلیس است، روز چهارشنبه رونمایی شد و به مردم دو طرف اقیانوس اطلس اجازه می دهد تا از طریق یک لینک ویدیویی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی چهارشنبه، نیویورکی ها می توانند برای دیدن مردم در خیابان اوکانل دوبلین در پخش زنده تصویری 24 ساعته، به پلازای عمومی فلاتیرون جنوبی در برادوی، خیابان پنجم، و خیابان 23 در برادوی، خیابان پنجم، و خیابان 23، در کنار ساختمان Flatiron بروند.

در بیانیه مطبوعاتی Gylys و مقامات نیویورک و دوبلین آمده است که این ایده "به عنوان گواهی بر قدرت هنر در غلبه بر موانع فیزیکی" تصور شده است.

اینستالیشن هنری تعاملی جدید در شهر نیویورک به بینندگان این امکان را می دهد تا با مردمی که در فاصله 3 هزار مایلی دورتر در دوبلین، ایرلند قرار دارند، ارتباط برقرار کنند.

پخش زنده پنجره‌ای بین مکان‌های دور فراهم می‌کند و به مردم اجازه می‌دهد خارج از حلقه‌های اجتماعی و فرهنگ‌هایشان ملاقات کنند، مرزهای جغرافیایی را فراتر بگذارند و زیبایی‌های به هم پیوستگی جهانی را در آغوش بگیرند.

logo-samandehi