اولین کنفرانس علمی پژوهشی شهرسازی،عمران، معماری و محیط زیست

فناوری چه درونزا و مبتنی بر فعالیتهای تحقیق و توسعه داخلی باشد و چه با منشأ خارجی و برونزا تلقی شود، مستلزم مدیریت بر فرآیند انتقال و توسعه می باشد. نوآوری عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته و عامل حسرت کشورهای در حال توسعه می باشد. امروزه فناوری نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ایفا می نماید لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف علوم ، مهندسی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری تکنولوژی های نوین مهندسی در جهان یک نیاز مهم می باشد.

امروزه ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در علوم و مهندسی می تواند حتی پایه های تولید ناخالص ملی برای عرصه صادرات پایدار به کشورهای منطقه و جهان تلقی گردد لذا تقویت هرچه بیشتر تکنولوژی در علوم و مهندسی و توسعه آن موجبات باروری و خودباوری مردم یک کشور را نوعاً افزایش داده و آنرا به یک کشور مهم در جهان تبدیل می نماید. آنچه مسلم است حرکت به سوی توسعه وآبادانی زمانی محقق خواهد شدکه زیرساخت های علمی وعملی موجود باشد، دانشگاه ها، سازمان های مهندسی و سایردستگاه های اجرایی ضامن و مجری ایجاد این زیرساخت ها می باشند.

از این رو برگزاری اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگزاران و مدیران، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور و متخصصان و علاقه مندان مباحث مهندسی، علوم و علوم انسانی می باشد. برگزاری این کنفرانس امكان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها ومراكزتخصصی کشور و جهان درزمینه مفاهیم مشترك علوم، مهندسی وسایرموضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد.

بر این اساس، دبیرخانه با افتخار از تمامی متخصصان، كارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده وبا ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

محورهای اصلی کنفرانس:

مهندسی عمران
مهندسی سازه ، زلزله و بهسازی لرزه ای
مهندسی معماری و توسعه پایدار
مهندسی حمل و نقل و زیرساخت‎های شهری
اقتصاد و مدیریت شهری
مدیریت و برنامه ریزی شهری
مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار
معماری و گرافیک
مهندسی محیط ‎زیست و محیط ‎زیست شهری
منظر شهری پایدار و توسعه
روانشناسی و جامعه شناسی شهری
نانو تکنولوژی و توسعه پایدار
مرمت بافت ها و آثار تاریخی
مهندسی مکانیک و تاسیسات
مدیریت بحران
یافنه های نو در معماری منظر
تاریخ و معماری
محیط زیست
انرژی
جنگل و مرتع


تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 11 مرداد ماه 99

اعلام نتایج داوری مقالات 13 مرداد ماه 99

آخرین مهلت ثبت نام 15 مرداد ماه 99

کنفرانس 13 شهریور ماه 99

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به سایت کنفرانس مراجعه نمایید.

logo-samandehi