فراخوان مسابقه بین المللی معماری بازسازی کلیسا Grottole Matera

کلیسای فراموش شده در جنوب ایتالیا، Grottole (Matera) با هدف بازسازی و استفاده مجدد، در این پروژه فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد. آیا می توان یکی از مهمترین بناهای مذهبی جنوب ایتالیا را دوباره زنده کرد؟

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه با مشارکت Wonder Grottole ،ArchDaily ،KooZA /rch ،Graphisoft و با حمایت رسمی شهرداری Grottole (ماترا)، FAI Basilicata، جشنواره فیلم هنری Matera ،ANCI Basilicata ،Associazione Borghi Autentici d’Italia برگزار می شود. Chiesa Diruta یک کلیسای کاتولیک است که در قرن 15 در Grottole (MT)، به منظور میزبانی از جامعه محلی روحانیون و تبدیل شدن به یکی از مهمترین کلیساهای اسقف اعظم ساخته شده است. این مکان در طول تاریخ خسارات زیادی به دلیل زلزله، آتش سوزی و مسائل ساختمانی متحمل شد.

این مسابقه که برای معماران، مهندسان و دانشجویان آزاد است، از شرکت کنندگان می خواهد این محل تغییر شکل دهند و خرابه را به یک سالن کنسرت تبدیل کنند.

آیا می توان یکی از مهمترین بناهای مذهبی جنوب ایتالیا را دوباره زنده کرد؟ پاسخ این سوال در دست معماران، مهندسان و دانشجویانی است که در این مسابقه شرکت می کنند.


جایزه نقدی: $ 4,800.00 USD

مهلت ثبت نام: 12 مارس 2021 (22 اسفند 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi