فراخوان جایزه سلف پرتره Ruth Borchard

گالری پیانو نوبیل در لندن و مجموعه روث بورچارد از همه هنرمندان دعوت می کند تا در جایزه سلف پرتره 2023 شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، آثار ارسالی می توانند در هر اندازه یا سبکی باشند. تنها شرط این است که کار باید یک سلف پرتره باشد. هنرمندانی که آثارشان در فهرست نهایی قرار می‌گیرد، باید آثار هنری خود را به Piano Nobile در لندن تحویل دهند.

هزینه ورودی 38 پوند از یک حساب بانکی مستقر در انگلستان است. هزینه ورودی بین المللی 48 GBP است.

جایزه

از میان آثار هنری ارسال شده، داوران جایزه 2023 برنده ای از جایزه روت بورچارد به ارزش 10000 پوند (تقریباً 12170 دلار آمریکا) را انتخاب خواهند کرد و تعدادی از آثار برجسته برای مجموعه نسل بعدی به دست خواهند آمد.

در کنار آثار هنری برنده، منتخبی از آثار هنری برجسته و برگزیده در موزه اتکینسون، ساوتپورت، از سپتامبر تا دسامبر 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه همزمان با دوسالانه هنر لیورپول خواهد بود.

مهلت ثبت نام: 31 مارس 2023 (11 فروردین 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi