فراخوان بخش غیر رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مُد و لباس فجر

فراخوان بخش غیر رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مُد و لباس فجر برای ثبت نام طراحان، تولیدکنندگان و ویژند (برند‌های برتر مُد و پوشاک) در نخستین نمایشگاه ایران ویژند، منتشر شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی خبرگزاری صدا و سیما، رییس کارگروه مد و لباس کشور گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب رسالت‌های فرهنگی هنری خصوصا توسعه و تعالی نظام طراحی، تولید و تبلیغ مد و پوشاک ایرانی- اسلامی، افتخار دارد با تکیه بر توانمندی و نوگرایی طراحان، تولیدکنندگان و برند (ویژند)‌های موفق این حوزه، ذیل بخش غیر رقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند (۱۴۰۱) را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار کند.

سید مجید امامی افزود: ایران ویژند (۱۴۰۱) نخستین نمایشگاه تخصصی حرفه‌ای است که ویژند (برند)‌ها تولیدکنندگان، مؤسسات (تک منظوره و چندمنظوره) و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های مختلف طراحی مد و پوشاک (طراحی لباس و پارچه، محصولات حجاب و پوشش اسلامی، کیف و کفش، زیورآلات و تزئینات، بسته بندی و صنایع وابسته) را گرد هم خواهد آورد.

به گفته وی این رویداد با ارائه بیش از هزار محصول در صد غرفه از ۱۴ تا ۱۷ تیر در محل دائم نمایشگاه بین المللی تهران، سالن‌های ۴۴ و ۴۰ با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.
رییس کارگروه مد و لباس کشور گفت: ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه از ۲۵ خرداد تا ۷ تیر ۱۴۰۱ از طریق تارنمای WWW.FAJRMODE.COM انجام می‌شود.

در فراخوان این رویداد آمده است: اولویت ثبت نام با کسانی است که فرم ثبت نام و فیش پرداختی غرفه خود را انجام داده باشند. تنها با انجام تسویه حساب مالی، ثبت نام قطعی قابل قبول است. در غیر این صورت برگزار کننده می‌تواند غرفه را به دیگران واگذار کند. درصورت درخواست غرفه‌ای بیشتر از متراژ تعیین شده در نقشه، با در نظر گرفتن حد فاصل راهرو، می‌توان از غرفه‌های روبرو یا کنار هم استفاده کرد.

از تمام متقاضیان مشارکت در بخش نمایشگاه تقاضا می‌شود تا درخواست اولیه خود را با تکمیل فرم مربوط اعلام کنند. همچنین توجه فرمایند که اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام برای استفاده در همه مراحل اعم از درج در کتاب نمایشگاه، پیشانی نویسی غرفه و مواردی از این دست مورداستفاده قرار خواهد گرفت، لذا در ثبت اطلاعات دقت فرمایید. - ثبت نام اینترنتی هیچ گونه حقی را برای متقاضی ایجاد نمی‌کند و فقط اعلام آمادگی از سوی متقاضی تلقی خواهد شد. تمام مراحل بعدی یا تغییرات از طریق اطلاعیه‌ها و پیام‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، لذا بی توجهی به اطلاعیه‌ها مسئولیتی را متوجه برگزار کننده نخواهد کرد.

مدارک مورد نیاز

-یکی از مدارک پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی، کارت شناسایی کارگاه معتبر، پروانه صنفی تولیدی، مجوز موسسه و فعالیت و ... - ثبت نشان (آرم) تجاری محصولات - تأییدیه تولید براساس یکی از استاندارد‌های ملی و یا معتبر بین المللی - بروشور و یا کاتالوگ شرکت یا مؤسسه متقاضی در خصوص کالا‌ها و خدماتی که توسط شرکت کننده در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

ویژگی‌های نمایشگاه

- بیش از ۱۰۰۰ محصول، بیش از ۱۰۰ غرفه دار، بیش از ۱۰۰۰۰ نفر بازدید کننده - حضور بیش از ۲۰ همکار رسانه‌ای شامل تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجلات تخصصی و رسانه‌های آنلاین - حضور چندین کشور

هزینه غرفه‌ها

هزینه هر متر مربع از غرفه‌ها بدون تجهیزات: یک بر ۱٫۲۵۰٫۰۰۰ ریال، معادل صدو بیست و پنج هزار تومان

دو بر ۱٫۴۵۰،۰۰۰ ریال، معادل صدو چهل و پنج هزار تومان

سه بر ۱٫۷۵۰٫۰۰۰ ریال، معادل صد و هفتاد و پنج هزار تومان

جزیره ۲،۱۵۰،۰۰۰ ریال، معادل دویست و پانزده هزار تومان

با توجه به تنوع گروه‌های کالائی، کثرت متقاضیان مشارکت و گستردگی نمایشگاه ایران ویژند (۱۴۰۱)، به منظور تسهیل و تسریع در امر جانمائی و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرفه و رزرو اولیه برای شرکت کنندگان متقاضی مشارکت در داخل سالن در این نمایشگاه نیز بصورت اینترنتی انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای (سایت) WWW.FAJRMODE.COM مراجعه و یا به شماره ۰۹۳۸۲۲۶۲۵۸۹ تماس حاصل کنند.

logo-samandehi