سومین کنفرانس بین المللی معماری،عمران، کشاورزی و محیط زیست

فناوری چه درونزا و مبتنی بر فعالیتهای تحقیق و توسعه داخلی باشد و چه با منشأ خارجی و برونزا تلقی شود، مستلزم مدیریت بر فرآیند انتقال و توسعه می باشد. نوآوری عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته و عامل حسرت کشورهای در حال توسعه می باشد. امروزه فناوری نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ایفا می نماید لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف علوم انسانی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری یافته ها و پژوهش های نوین علوم انسانی در جهان یک نیاز مهم می باشد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی کنفرانس، آنچه مسلم است حرکت به سوی توسعه و آبادانی زمانی محقق خواهد شد که زیرساخت های علمی و عملی موجود باشد، دانشگاه ها، سازمان های دولتی و نیمه دولتی و سایر دستگاه های اجرایی ضامن و مجری ایجاد این زیرساخت ها می باشند.

لذا دبیرخانه اجرایی انتظار دارد این همایش با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی، برنامه ریزی، مدیریت و اجرا اعم از مسئولین، متخصصین، مهندسین، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم.

محورهای همایش:

موضوعات مرتبط با معماری، مهندسی عمران، کشاورزی و محیط زیست

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال مقالات: 1398/06/03
آخرین اعلام نتایج داوری: 1398/06/04
آخرین مهلت ثبت نام: 1398/06/05
تاریخ برگزاری همایش: 1398/06/27

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به سایت کنفرانس مراجعه نمایید.

logo-samandehi