فراخوان رزیدنسی بین المللی هنرمندان در بوداپست

مرکز Budapest Art Factory در مجارستان هنرمندان دنیا را به اقامت 1 الی 5 ماهه با دسترسی به یک فضای اختصاصی 25 مترمربعی و نمایشگاهی نهایی اختصاصی 50 مترمربع در این کشور دعوت می کند.

به گزارش گالری آنلاین، در چارچوب برنامه رزیدنسی هنری بین المللی (Budapest Art Factory= BAF) 2019، BAF برای دوره ژوئن - اکتبر سال 2019 با نرخ تخفیف یک فراخوان خود را اعلام کرده است. مدت اقامت بستگی به ترجیحات هنرمند دارد و از یک تا پنج ماه متغیر است. در طول اقامت هنرمند، آثار هنری وی از طریق یک سری استودیوهای ویژه قابل بازدید است و این رویدادهای هنری توسط BAF مدیریت می شود. در هر رویداد، استودیو ها برای بازدیدکنندگان باز است. علاوه بر این، BAF طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که هنرمند بیشترین زمان اقامت خود را در مجارستان داشته باشد؛ با تمرکز بر اینکه به وی فرصت هایی ارائه شود تا با هنر محلی نیز ارتباط برقرار کند.

هزینه ها و پشتیبانی ها:

هزینه شرکت در این رزیدنسی 800 یورو به ازای هرماه است (%20 درصد کمتر از هزینه معمول). هزینه برنامه شامل یک فضای استودیویی اختصاصی 25 متر مربع است که دارای نور طبیعی و تجهیزات اساسی مورد نیاز پروژه است. هزینه همچنین شامل فعالیت های PR مربوط به فراخوان رزیدنسی و کار حرفه ای هر هنرمند است.

در صورت تمایل، BAF در پایان با 1200 یورو هزینه اضافی یک نمایشگاه انفرادی نیز برای هنرمند برگزار می کند که این نمایشگاه شامل فضای 50 متر مربع است؛ این هزینه تمام هزینه های PR هنرمند را نیز پوشش می دهد. قابل ذکر است که نمایشگاه انفرادی به طور گسترده ای از طریق کانال های خصوصی و اجتماعی اعلام می شود و در مطبوعات نیز تبلیغ می گردد. این برنامه افتتاحیه تقریبا 100-150 بازدیدکننده را جذب می کند.

نحوه ارسال درخواست:

از طریق یک ایمیل به آدرس زیر درخواست خود را ارسال کرده و ابتدا خود را مختصری معرفی کنید، نمونه آثار خود را بفرستید و مشخص کنید تمایل به شرکت در کدام دوره را دارید.

ایمیل: budapestartfactory@gmail.com

مهلت ثبت نام: 30 آگوست 2019 (8 شهریور 98)

جهت کسب اطلاات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi