فراخوان بورسیه تحصیلی در دانشگاه Canada West

دوازده هزار دلار بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی رشته هنر در ارتباطات تجاری و دانشیاری هنر در دانشگاه Canada West به دانشجویان سال تحصیلی 2020 ارائه میشود.

به گزارش گالری آنلاین، دانشگاه Canada West با هدف ارائه آموزش به دانشجویان شایسته، جایزه دانشجوی بین المللی Leaders را برای سال تحصیلی 2020-21 اجرا می کند.

این بورس برای دانشجویان سراسر دنیا که می خواهند لیسانس، کارشناسی ارشد یا برنامه های مدرک کاردانی را در کانادا دنبال کنند، در دسترس است.

دانشگاه Canada West در سال 2005 تأسیس شد و یک دانشگاه خصوصی انتفاعی در British Columbia ، کانادا است. این یک دانشگاه مستقل معاصر است و طیف وسیعی از برنامه های متمرکز بر کار عملی را برای داوطلبان ارائه می دهد.

این دانشگاه دوره هایی با محوریت شغلی را برای تبدیل دانش آموزان به فارغ التحصیلان آماده برای رهبری ارائه می دهد و خدمات و پشتیبانی فوق العاده ای را برای دانشجویان ایجاد میکند.

حداکثر مبلغ بورسیه 12000 دلار است. همه ملیتها به جز ایالات متحده واجد شرایط دریافت جایزه هستند.

علاقه مندان می بایست فرم درخواست آنلاین را تکمیل و ضمن ارسال مدارک تحصیلی خود، شرح دهد برنامه انتخاب شده توسط آنها چه تاثیری در اهداف شغلی، آموزش آنها خواهد گذاشت و همچنین چگونگی برنامه ریزی انها در توسعه اقتصادی کشور خود یا کانادا موثر است و اینکه چه موانعی برای رفع آنها باید برطرف شود؟

پذیرش و ارائه بورسیه بستگی به قدرت درخواست دانشجو و اظهارات شخصی وی دارد:

- برای ردیف 1: این مبلغ مبلغ جایزه را تا 12000 دلار ارائه می دهد.

- برای ردیف 2: برندگان مبلغی را تا 8000 دلار دریافت می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم درخواست به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi