فراخوان بورسیه رزیدنسی هنرمندان تجسمی و منتقدان هنری در فنلاند

اقامت و کارگاه رایگان با حقوق ماهانه 2 تا 3 هزارو پانصد یورو برای تمام رشته های هنری و ادبی به مدت 2 ماه در فنلاند فراهم شده است.

به گزارش گالری آنلاین، اقامتگاه Saari، که توسط بنیاد Kone نگهداری می شود، اقامتگاهی است که در Mynämäki ، جنوب غربی فنلاند، برای هنرمندان حرفه ای همه رشته ها و ملیت ها فعالیت میکند. این یک فرصت عالی برای تمرکز بر روی کارهای خلاقانه در محیط دیدنی و همچنین فرصت هایی برای تعامل با ساکنان دیگر است.

دوره درخواست اقامت هر ساله از اول مارس آغاز می شود و در تاریخ 31 مارس به وقت فنلاند پایان می یابد.

اقامت به مدت دو ماه شامل امکانات، محل اقامت، اتاق کار و حقوق هزینه ماهیانه است که مبلغ آن با تجربه متقاضی تعیین می شود. هدف این کمک هزینه تأمین هزینه های زندگی، هزینه سفر و سایر هزینه ها است. گروه های هنری نیز می توانند برای یک دوره کاری یک تا چهار هفته حضور داشته باشند اما حمایت مالی از گروه ها محدود خواهد بود.

درخواست خود را از طریق سرویس اعطای بورس آنلاین ارسال کنید.

کار در اقامتگاه Saari

اقامتگاه Saari در یک منطقه مسکونی در حاشیه شهر، نزدیک به طبیعت و در فاصله تنها 30 کیلومتری تورکو واقع شده است. فضاهای کاری شامل سه استودیو است. فضاهای کاری، آپارتمانهای دنج و محیط طبیعی و منظره خانه مسکونی قدیمی فرصتی عالی برای تمرکز بر کار خلاقانه و همچنین امکان تعامل با ساکنان دیگر فراهم می کند.

زبان مشترک در میان هنرمندان بین المللی اقامت انگلیسی است و در کنار هنرمندان، محقق های زمینه های هنری نیز مشغول تحقیقات خواهند بود.

کمک های مالی

این مرکز برای دریافت کنندگان اقامت کمک هزینه ها اهدا می کند. اقامتگاه Saari Residence یک جایزه و همچنین سه استودیو برای هنرمندان و فضای کاری برای نویسندگان ارائه می دهد. هر یک از مهمانان اقامت آپارتمان شخصی خود را با امکانات اولیه و فضای کاری شخصی خود دارند که لازم نیست آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. آپارتمان ها در اندازه متفاوتند. آپارتمان های بزرگتر برای هنرمندان ادبی ، محققان یا هنرمندانی که همراه خانواده آمده اند در نظر گرفته شده است.

افرادیکه به صورت گروهی درخواست داده اند در اقامتگاه های مشترک تری قرار می گیرند، اما هرکدام از آنها محل کار خصوصی خود را فراهم می کنند.

این اقامتگاه ها هفته ای دوبار توسط سرویس های تمیز کننده نظافت میشود.


اینجا اطلاعات بیشتر در مورد اسکان و مکانهای کاری را بخوانید.

کمک هزینه ماهیانه برای اقامت فردی

اندازه کمک هزینه ماهیانه بسته به تجربه هنرمند متفاوت است. این کمک هزینه برای هزینه های زندگی و مسافرت و همچنین سایر هزینه ها در نظر گرفته شده است. کار و زندگی در اقامتگاه به مدت 42 روز شرط لازم برای دریافت کمک هزینه است.

طبقه بندی اعطای اقامت فردی:

کمک هزینه 1: شروع کار 2400 یورو در ماه

کمک هزینه 2: اواسط کار 2800 یورو در ماه

کمک هزینه 3: هنرمند با تجربه 3500 یورو در ماه.

اگر متقاضی اعطای کمک هزینه 2 یا 3 شود ، متقاضی باید تجربیات مربوط به فرم درخواست را ارائه دهید.

دوره های کاری دو ماهه برای اقامت های فردی به شرح زیر است:

دوره 1: ژانویه تا فوریه

دوره 2: مارس تا آوریل

دوره 3: سپتامبر تا اکتبر

دوره 4: نوامبر تا دسامبر

برای ارال درخوات شرکت در این دوره اول در سایت ثبت نام کنید، پس از ثبت نام، یک ایمیل تأیید به آدرس داده شده ارسال می شود. آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری در برنامه استفاده می شود.

می توانید زبان را از سمت راست بالای صفحه سرویس آنلاین (فنلاندی / انگلیسی) انتخاب کنید.

اطلاعات مورد نیاز را در حساب کاربری خود به دقت پر کنید و برای مرکز ایمیل کنید.

فرم را به موقع و قبل از پایان مهلت ثبت نام ارسال کنید.

اگر در مورد برنامه خود یا مشکلی در پر کردن آن سؤالی دارید ، لطفاً با استفاده از عملکرد پیام در سمت راست بالای صفحه با مرکز تماس بگیرید. مشاوران اقامتگاه در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهند داد.

مدارک مورد نیاز:

اقامت فردی

پروپزال (حداکثر 4 صفحه)، CV، نمونه کارها

اقامت گروهی

پروپزال (حداکثر 6 صفحه)، CV، نمونه کارها، بودجه

مهلت ثبت نام: 1 تا 31 مارس 2021 (11 اسفند 99 الی 11 فروردین 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز برگزار کننده فراخوان مراجعه کنید.


logo-samandehi