فراخوان رزیدنسی پرفورمنس در لوکزامبورگ

اقامت رایگان یک تا چهار هفته ای توسط مرکز neimënster برای هنرمندان فعال در رشته های پرفورمنس، تئاتر، رقص و هنرهای خیابانی فراهم شده است.

به گزارش گالری آنلاین، برخی از پروژه های ارائه شده میتوانند بصورت مشترک اجرا شوند. تیم های خلاق در محل اسکان داده شده و طبق مقررات از آنها حمایت خواهد شد. در طول دوره تمرین و در پایان دوره رزیدنسی، نشست هایی با عموم مردم و جامعه حرفه ای برگزار خواهد شد.

مدت زمان اقامت

این برنامه برای حداکثر زمان اقامت و بدون نیاز به حضور مستمر برنامه ریزی شده است اما پذیرفته شدگان باید پیش از ورود برنامه ریزی و زمان بندی اقامت خود را ارائه دهند. هر گونه تغییر در تاریخ یا مدت زمان اقامت باید به توافق متقاضیان و مرکز neimënster برسد.

تمامی هنرمندان صرفنظر از ملیت می توانند در این برنامه شرکت کنند و پذیرفته شدگان فقط باید تشریفات اداری جهت کسب اجازه اقامت و کار در لوکزامبورگ را بگذرانند.

امکانات اقامتگاه

اقامتگاه ها شامل اتاق شخصی، فضای کار، سالن اجرا مجهز به صدا و نور (مشخصات فنی در صورت درخواست موجود است) و کمک هزینه پس از بررسی فرم در خواست ارائه میشود.

داشتن همراه در صورت درخواست مجاز است. هزینه سفر، رفت و آمد درون شهری و غذا بر عهده هنرمندان است.

هر استودیو به مساحت 30 تا 45 متر مربع دارای تخت دونفره، آشپزخانه مجهز (یخچال، اجاق گاز، دستگاه قهوه ساز، قابلمه و تابه و ظروف اولیه، ماشین ظرفشویی و مایکروویو و کتری در صورت درخواست) و حمام است. ملحفه، پتو و حوله نیز در اختیار ساکنین قرار داده خواهد شد. ماشین لباسشویی و خشک کن با ظرفیت بالا در ساختمان موجود است.

نگهداری از استودیو بر عهده ساکنین است.

قبل از شروع اقامت قراردادی بین مرکز neimënster و هنرمند مقیم مبنی بر تعهدات طرفین منعقد می شود. ساکنان اقامتگاه باید جهت دریافت بیمه نامه خود اقدام کنند که وسایل شخصی، کار و خسارت های احتمالی در اقامتگاه را پوشش دهد و تحت پوشش بیمه درمانی نیز باشند.

در پایان دوره اقامت، گزارش مشترکی توسط ساکنان رزیدنسی و neimënster در رابطه با کیفیت و کمیت اقامتگاه و همچنین گزارش مالی تهیه خواهد شد.

اطلاعات موردنیاز در فرم درخواست و مدارک لازم:

• نام و نام خانوادگی متقاضی/ نام شرکت/ اطلاعات تماس

• متنی مبنی بر هدف از پروژه مورد نظر در neimënster

• شرح پروژه به همراه بودجه و المان های فنی مورد نظر

و CV متقاضی یا شرکت

لینک فرم اپلیکیشن


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi