هشتمین دوسالانه مجسمه سازی برگزار می شود

هشتمین دوسالانه مجسمه سازی در سال جاری به دبیری شورای دبیران برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی؛ درپی مصوبه مشترک شورای سیاستگذاری دوسالانه و اعضای هیئت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز، با هدف صیانت و حضانت از هشتمین دوسالانه مجسمه سازی، دبیری این دوره را به هیئت مدیره انجمن با عنوان شورای دبیران واگذار و مراتب را طی نامه ای به اداره کل هنرهای تجسمی اعلام کردند.

انجمن هنرمندان مجسمه ساز در اسفند ماه سال گذشته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل شرایط خاص کرونا در کشور، برگزاری دوره هشتم دوسالانه را به صورت شورایی در سال آینده پی خواهد گرفت و هیات مدیره انجمن به عنوان شورای دبیران وظیفه برگزاری این رویداد را به عهده می گیرد.

اعضای شورای دبیران هشتمین دوسالانه مجسمه سازی عبارتند از: محمد مهدی صنعتی، عباس مجیدی، صفا سبطی، هومن سلیمی و معصومه میر حسینی.

شایان ذکر است، انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران با حمایت اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر، هشتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران را در صورت عادی بودن شرایط بهداشتی و اپیدمی ویروس کرونا و با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی به شکل غیر رقابتی برگزار خواهد کرد.

logo-samandehi