نمایشگاه «روزهای سگی 2020» در گالری آرتیفکت نیویورک

نمایشگاه انفرادی افرا صفا با عنوان «روزهای سگی 2020» در گالری آرتیفکت نیویورک در حال برگزاری است.

به گزارش گالری آنلاین، افرا صفا درباره این نمایشگاه می‌گوید: نمایشگاه «روزهای سگی 2020» درباره­ی روز­های سخت دوران اخیر و تاثیر آن بر حالات، روحیه و پیچیدگی‌های روانی انسان‌هاست که در اثر یک بحران هویدا می­شوند. در دوره­ های بحران، هنگامی که حادثه یا شرایطی پیش می­ آید که روند عادی زندگی را بر هم می­زند روی دیگری از انسان­ها بروز می­کند که در شرایط عادی هرگز دیده نمی­شود. در شرایط ترس، رخوت، افسردگی و نومیدی از آینده تمام نقاب­ها برداشته می­شود.

در این آثار «سگ» و «روزهای سگی» که اصطلاحی در زبان انگلیسی به معنی گرم­ترین روزهای تابستان است که موجودات را به جنون می­رساند، به عنوان نمادی از رخوت، حالات روانی و ترس از آینده به کار رفته‌اند.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

«آب دریا جوشید، شراب ترش شد، سگ­ ها دیوانه شدند، مرد در خشم می­سوخت و همه­ ی موجودات دیگر تباه شدند و اینچنین انسان را در کنار امراض دیگر تب­های سوزان، تشنج و جنون گرفت.»

این نمایشگاه از تاریخ 9 دسامبر [19 آذرماه] تا 25 دسامبر [5 دی‌ماه] در گالری آرتیفکت نیویورک برپا است.

افرا صفا پیش از این تجربیاتی نظیر شرکت در آرت فر بین المللی آکسفرد در انگلستان، دوسالانه ی هنر فلورانس و نمایشگاه بین المللی کلاژ و مجسمه سازی Marvelous! در سانفرانسیسکو را در کارنامه‌ی خود دارد.

logo-samandehi