توسعه هتلی در ایتالیا با فرم های غیر هندسی و نامنظم

معماران Markus Hinteregger و Elias Iahner تصاویری خیره کننده از پروژه پیشنهادی خود در رابطه با توسعه هتلی در دهکده کوهستانی luttach در شمال ایتالیا به اشتراک گذاشته اند.

به گزارش گالری آنلاین، این پروژه برای مسابقه ای که توسط صاحبان هتل ترتیب داده شده بود، طراحی شده و هدف از آن توسعه و یکپارچه سازی کل مجتمع بود. طرح پیشنهادی Hinteregger و Iahner ساختمانهای موجود را بازسازی کرده و در بین آن ها بنای الحاقی با فرم های غیر هندسی، طبیعی و هماهنگ با خطوط زمین اضافه می کند.

ایده ای که توسط Markus Hinteregger و Elias Iahner به تصویر کشیده شده است، بازسازی ساختمان ها بر اساس فرم طبیعی و غیر هندسی محیط اطراف است. بنابراین کل پروژه با چشم انداز اطراف ادغام شده و فضای باز طبیعی تری برای مسافران خود به ارمغان می آورد. ساختمانهای موجود، که از نظر ابعاد و ارتفاع متفاوت هستند، با فلز منبسط شده پوشش داده می شوند تا نما ی آن ها را یکپارچه کرده و چهره جدیدی به هتل بدهند. کرکره های باز شو در طراحی نما ریتم و هماهنگی ایجاد کرده و بر سازگاری ساختمان با نیازهای شخصی مسافران تأکید می کند.

در لا به لای بیشتر حجم هایی که به سبک معمول و سنتی ساخته شده اند، فضاهای غیر هندسی (ارگانیک) قرار گرفته اند درست مانند این که از دل زمین بیرون آمده اند. فرم های کروی شکلی که با زمین ناهموار اطراف هماهنگی دارند و چشم اندازی متفاوت در برابر دید مسافران قرار می دهند. از بناهای الحاقی گنجانده شده دردل طبیعت استفاده های مختلفی می توان کرد و به گونه طراحی می شونند تا توجه مهمانان هتل را به خود جلب کرده و مرکز توجه آن ها قرار گیرند.

logo-samandehi