سایت اختصاصی خانه کاریکاتور ایران رونمایی می شود

خانه کاریکاتور ایران به عنوان یکی از مراکز تخصصی کاریکاتور، از ابتدای تاسیس تاکنون تلاشنموده تا زمینه ای برای معرفی تجربیات حرفه ای و تخصصی هنرمندان این عرصه و گسترشفعالیت های نمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی مرتبط با آن فراهم نماید.

در همین راستا سایت جدید و اختصاصی این مرکز با هدف توسعه و تقویت بنیان های کارتون و کاریکاتور در بخش های مختلفی همچون: اخبار، فراخوان ها، جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی، معرفی آثار هنرمندان، اثر روز، نمایشگاه مجازی و ... طراحی شده و در تاریخ 29 فروردین 1400 رونمایی و قابل بهره برداری خواهد شد.

در همین رابطه شهرام بابایی رییس خانه کاریکاتور ایران افزود:

امروزه رسانه های هنری تحت وب، نقش تعیین کننده ای در ایجاد جریان های هنری پویا و معرفی هنرمندان خلاق در عرصه های ملی و بین المللی داشته و در گسترش گرایش های متنوع هنرهای تجسمی بسیار تاثیرگذار بوده اند.

در این میان، معرفی رویداد های مرتبط با کارتون و کاریکاتور که توامان بار هنری و مفهومی مضاعفی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و ... داشته، از اهمیت بالایی برخوردار است.

لذا با توجه به تحولات و رشد پر سرعت رویدادهای این حوزه و ضرورت آگاهی یابی، اطلاع رسانی و همگام سازی هنرمندان ایرانی برای تعامل با یکدیگر و سایر نقاط جهان، کمبود رسانه های تخصصی که همچون مرجعی در اختیار هنرمندان باشد، احساس می شود. از این رو خانه کاریکاتور ایران به عنوان یکی از مراکز تخصصی کارتون و کاریکاتور، همواره تلاش نموده تا زمینه ای برای معرفی تجربیات حرفه ای و تخصصی هنرمندان این عرصه و گسترش فعالیت های نمایشگاهی،پژوهشی و آموزشی مرتبط با آن فراهم نماید و در همین راستا سایت اختصاصی این مرکز با هدف توسعه و تقویت بنیان های کارتون و کاریکاتور طراحی شده و پنجره تازه ای را به روی هنرمندان این عرصه گشوده است.

امید که این اقدام بتواند گامی موثر در معرفی هرچه شایسته تر کارتون و کاریکاتور در فضای مجازی بردارد.

نشانی سایت خانه کاریکاتور ایران www.cartoonhouse.ir

تهران| خیابان دکتر شریعتی| تقاطع اتوبان شهید همت | خیابان داود گل نبی غربی | بعد از میدان احمدی روشن (کتابی) | پلاک 44 |

تلفن: 22868600

logo-samandehi