برندگان نهایی «فراخوان طراحی تالار»

هیئت داوران آکادمی دولتی Galiasgar Kamal Tatar فهرست 8 فینالیست فراخوان بین المللی طراحی تالار را اعلام کرد.


به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه خواستار توسعه یک مفهوم معماری بود که توسعه پایدار و تاریخ Kazan را در نظر می‌گیرد و تالاری را ایجاد می‌کند که به طور هماهنگ با محیط اطراف خود ترکیب میشود و در عین حال به یک نقطه عطف منحصر به فرد جدید تبدیل میشود.

اصول طراحی مسابقه شامل احترام، آینده نگری، استقلال، تداوم بود. حفظ فرهنگ و زبان ملی تاتار و ایجاد قالب جدیدی از فضاهای عمومی که حس اجتماع و کارآیی را ترویج می کند، برای شرکت کنندگان بسیار مهم بود. از بین 26 کنسرسیوم و 13 رقیب انفرادی از 14 کشور، هیئت داوران به ریاست شهردار شهر ایلسور متشین، 8 پیشنهاد از شرکت های معماری بین المللی تا دفاتر محلی آتی را به دلیل طراحی جذاب و ارتباط با زمینه انتخاب کردند.

Novikov Architectural Practice, with Borgos Pieper and Theatre Projects


Metropolis with Coop Himmelb(l)au


Rozhdestvenka Architect Bureau with BURO SMART


Megabudka Architectural Bureau with Architect Bureau: FORM and ZARF architects


Kazan State University of Architecture and Civil Engineering with DA! Architects and Dialog urban planning


Wowhaus Bureau with Kengo Kuma & Associates and Werner Sobek


PRIDE Creative Production Association with Zaha Hadid Architects, Atelier Ten, and Theatre Projects


Bespoke Architects with Asif Khan Studio


اعضای هیئت داوران این مسابقه شامل ایلسور متشین، شهردار کازان، فرخ درخشانی، مدیر فراخوان آقاخان، فرید بیکچانتایف، مدیر ارشد تئاتر آکادمیک دولتی تاتار، و دیوید باسولتو، بنیانگذار ArchDaily و دیگر افراد برجسته هستند.

مسابقه بین المللی طراحی تالار گالیاسگر کمال در 23 ژوئیه توسط رئیس جمهور جمهوری تاتارستان رستم مینیخانوف و تئاتر آکادمیک دولتی گالیاسگر کمال تاتار راه اندازی شد. این مسابقه توسط دولت جمهوری تاتارستان، وزارت فرهنگ جمهوری تاتارستان، کمیته اجرایی شهر کازان و موسسه توسعه شهری جمهوری تاتارستان حمایت می شود. در پایان ماه اکتبر، سمینارهای آنلاین در مورد بافت شهری و فرهنگی محیط به فینالیست ها ارائه می شود. در پایان نوامبر، آنها به کازان سفر خواهند کرد تا شخصاً زمین را بررسی کنند تا پیشنهادات خود را بیشتر توسعه دهند. و در نهایت در بهمن ماه نتایج نهایی مسابقه اعلام خواهد شد.

logo-samandehi