آغاز ثبت نام سی و نهمین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر از 9 آذر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری از آغاز ثبت نام سی و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر از 9 آذر ماه در سامانه آزمون هنر خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل دفتر با اعلام این خبر گفت: افراد بالای 17 سال تمام با داشتن حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می توانند در آزمون های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ثبت نام و در صورت اخذ نمره قبولی در دو بخش نظری و عملی گواهینامه معتبر دریافت کنند.

وی ادامه داد: این آزمون شامل استاندارد های مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر است که بر اساس تفاهمنامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود و علاقه مندان می توانند لیست کلیه‌ی استاندارد های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده ملاحظه نمایند.

اسماعیلی تاکید کرد: ثبت نام این دوره از آزمون ادواری به طور الکترونیکی از طریق سامانه honarazmoon.ir از نهم آذرماه آغاز و تا بیست و هشتم ماه مذکور ادامه دارد و تاریخ صدور کارت ورود به جلسه آزمون نیز یازدهم دی ماه خواهد بود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری زمان برگزاری آزمون عملی را دوازدهم تا بیست و یکم دی ماه و آزمون تئوری را نوزدهم تا بیست و یکم دی ماه اعلام کرد و افزود: نمره قبولی در آزمون کسب حداقل نمره 10 در آزمون نظری و کسب نمره حداقل 14 در آزمون عملی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : متقاضیان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون می توانند شخصاً نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند و لذا برای این امر نیازی به واسطه ای برای ثبت نام و پرداخت هزیته های اضافی در این راستا نیست.

logo-samandehi