نمایشی از فریدا کالو، اندی وارهول و وینسنت ناماتجیرا در AGSA

فریدا کالو مدرنیست مکزیکی، اندی وارهول نماد هنر پاپ و وینسنت ناماتجیرا، نقاش مشهور آراندای غربی، در نمایشگاه‌های بزرگ منحصر به فرد گالری هنر استرالیای جنوبی در سال 2023 حضور خواهند داشت.

به گزارش گالری آنلاین، Rhana Devenport ONZM، مدیر AGSAمی‌گوید: «گالری هنری استرالیای جنوبی نوید یک سال تجربه‌های زنده، گفتگوهای قدرتمند و نمایشگاه‌های اصلی را می‌دهد که تنها در سال 2023 در AGSA قابل تجربه هستند. بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت تا با هنر برخی از مشهورترین هنرمندان قرن ما روبرو شوند.

در یک برنامه انحصاری AGSA، اندی وارهول و عکاسی: یک رسانه اجتماعی به عنوان بخشی از جشنواره آدلاید در ماه مارس افتتاح می شود. یک رسانه اجتماعی بیش از 250 عکس، فیلم تجربی، فیلمنامه و نقاشی از مجموعه‌های عمومی و خصوصی بین‌المللی را گرد هم می‌آورد تا جنبه‌ای صریح و کمتر دیده شده از هنرمند مشهور پاپ و وسواس او به عکاسی را کشف کند. این نمایشگاه این سوال را مطرح می کند: آیا وارهول تأثیرگذار اصلی بود؟

زمستان نیز نوید ورود یک نمایشگاه انحصاری استرالیایی به نام فریدا و دیگو: عشق و انقلاب خواهد بود، جامع ترین نمایشگاه مدرنیسم مکزیکی که تا به حال در استرالیا دیده شده و آثار نمادین دو تن از تأثیرگذارترین هنرمندان قرن بیستم - فریدا کالو و دیگو ریورا را به نمایش می گذارد.

اولین نمایشگاه وینسنت ناماتجیرا، هنرمند آراندای غربی، در اکتبر به عنوان برجسته‌ترین جشنواره تارنانتی ۲۰۲۳، جشن موردانتظار AGSA از هنر معاصر بومیان و جزیره‌نشینان تنگه تورس، افتتاح می‌شود.

در سال 2023، نمایشگاه هنری محبوب Tarnanthi به عنوان یک رویداد فیزیکی در مرکز سرگرمی آدلاید برگزار می‌شود و به مخاطبان فرصتی بی‌نظیر برای ملاقات با هنرمندان ملل اول از سراسر کشور و خرید آثار هنری اخلاقی ارائه می‌کند.

logo-samandehi