واگنر صندلی های جدید ارگونومیک و پایدار را در Orgatec 2022 معرفی کرد

واگنر افزودنی‌های جدیدی را برای تقویت مواد پایدار و فناوری ارگونومیک منحصربه‌فرد شرکت به مجموعه جدید خود اضافه کرد.

به گزارش گالری آنلاین، داشتن ذهن روشن در محل کار به تحریک افکار ما کمک می کند و به خلاقیت اجازه می دهد تا شکوفا شود و داشتن یک صندلی که هماهنگ با حرکات طبیعی بدن باشد یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این هدف است.

دقیقاً همین دیدگاه تمرکز اصلی سازنده صندلی اداری آلمانی واگنر است، شرکت مشهوری که توسط موریتز واگنر در دهه 1950 تأسیس شد و در سال 1999 با استفان مایر به عنوان طراح و مخترع شروع به کار کرد.

"زندگی خود را حرکت دهید" شعار واگنر است - شعاری که هنوز به وضوح در اعضای جدید خانواده‌های صندلی‌هایش که اخیراً راه‌اندازی شده‌اند منعکس شده است.

اگرچه فرد در واقع نشسته است، اما این همراهی ملایم و نوسانی ارائه شده توسط فناوری Dondola®، فعالیت بدنی ثابت و ناخودآگاه را امکان پذیر می کند، که به دنبال حرکت طبیعی ستون فقرات است و وضعیت نشستن از نظر ارگونومیک سالم را تضمین می کند. این محصول با آینده نگری است و از نظر پایداری به همان اندازه قابل توجه است. تمام قطعات پلاستیکی با استفاده از مواد خالص تولید می شوند و از پردازنده های پلاستیکی منطقه ای تهیه می شوند. بنابراین جای تعجب نیست که این محصول قبلاً جایزه طراحی آلمان 2022 را دریافت کرده است.

W3D نوعی از چهارپایه طراحی شده توسط معمار و طراح Hadi Teherani است، که با همکاری نزدیک با Wagner DesignLab ساخته شده است.

این چهارپایه فوق‌العاده فعال برای ایجاد ارگونومیک مثبت برای افرادی که روی آن نشسته‌اند، طراحی شده است، پایداری نیز در اولویت است. قطعه چاپ سه بعدی که در کارخانه تولید خود این شرکت در Langenneufnach تولید شده است، به طور کامل از پلاستیک زیستی ساخته شده است و می تواند 100٪ بازیافت شود.

علاوه بر W3D جدید، که بدون شک یک حس کاملاً جدید برای نشستن و ظاهری تازه ارائه می کند، صندلی D1 از طراح استفان دیز، با فناوری ثبت اختراع Dondola® 4D، قبلاً نامی برای خود دست و پا کرده است. این دقیقاً فناوری بود که الهام بخش یکی از شعبه های آژانس خلاق برلین Kemmler Kemmler بود تا فناوری را با هنر ترکیب کند.

logo-samandehi