ساخت طولانی ترین پل جهان با کف شیشه ای به پایان رسید

این پل توسط UAD به عنوان "یک راهرو شفاف در هوا" توصیف شده است که با سه لایه شیشه لمینیت شده کاملاً شفاف با محیط اطراف ادغام شده است.

به گزارش گالری آنلاین، با ابعاد خیره کننده 1726 فوت (526.14 متر)، این طرح پل توسط گروه معماری UAD رکورد های جهانی گینس را به عنوان طولانی ترین پل با کف شیشه در جهان شکست.

این بنای جدید که در منطقه دیدنی سه تنگه هوانگچوان در لیانژو، چین واقع است از روش های ابتکاری ساخت استفاده می کند و طوری طراحی شده که به صورت یکپارچه با محیط طبیعی باورنکردنی ترکیب می شود.

این پل توسط UAD به عنوان "یک راهرو شفاف در هوا" توصیف شده است که با سه لایه شیشه لمینیت شده کاملاً شفاف و با ضخامت 4.5 سانتی متر سنگفرش شده است که 99.15٪ محیط را قابل مشاهده کرده است.

لعاب عرشه پل را با جلای شبیه کریستال و با شفافیت بالا نمایش دادند. همچنین شیشه ها، محافظ های متشکل از میله های فولادی ضد زنگ منحنی، برج پل و کابل های اصلی قرمز، در کنار هم یک منظره ساخته شده را تشکیل می دهند که ترکیبی از فضای مدرن و کلاسیک است.

این پل واقع در جنوب شرقی چین، لیانژو تحت تأثیر طوفان های مکرر در تابستان قرار دارد.علاوه بر این، به دلیل دهانه بزرگ و سیستم سازه ای انعطاف پذیر، پل معلق به عملکرد مقاومت عالی در برابر باد نیاز دارد.

به منظور افزایش پایداری جانبی پل و عملکرد مقاومت آن در برابر باد، طراحان یک سیستم کابل مقاوم در برابر باد را که روی لنگرهای بتونی ثابت است، اتخاذ کردند.

logo-samandehi