هر میخ به نمایندگی یک اعتقاد

با اعتقادات محدود شده، عنوان مجموعه آثار هنرمند مجسمه ساز TYLER BURTON است.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمند مجسمه ساز TYLER BURTON به همراه همسرش، 2 فرزندش، یک گرگ و خارپشت در جنوب کالیفرنیا زندگی می کند.

به گفته خودش، او از پیاده روی، دوچرخه سواری و یوگا، هنر قبیله ای آفریقا، چهره های ساده فرهنگ اوایل مدیترانه و شاعرانی همچون مری الیور الهام میگیرد.

مفهوم کارهای اخیراین مجسمه ساز در مورد سیستم های اعتقادی و چگونگی تأثیر آنها بر انسانهاست.

او اعتقاد دارد زندگی ما انسانها به طور مداوم توسط سیستم های اعتقادی که از بدو تولد در ما ریشه دوانده یا توسط جوامعی که در آن زندگی می کنیم به ما تحمیل شده، تنظیم می شود و تمام وجود ما بر اساس آنچه باور داریم بنا شده است.

مجموعه مجازی فعلی این هنرمند با عنوان "با اعتقادات محدود شده" به چگونگی محدودیت و محدودیت فرهنگهای مختلف در جهان توسط اعتقادات منتسب به سنت می پردازد.

او بی عدالتی های اعمال شده بر ازداجهای کودکان در دنیا و اینکه آنها چقدر در زندگی خود کنترل دارند را بررسی میکنم.

دیگر بخشهای این مجموعه بیانگر این است که انسانها خود شخصاً چه چیزی را درست می دانند و اینکه چگونه یک باور می تواند انسانها را توانمند یا محدود کند.

این بانوی مجسمه ساز از چوب و خاک رس به عنوان مواد اولیه مجسمه سازی خود استفاده و همچنین از فلزات اتصال دهنده، برای بیان بصری آثارش بهره می برد.

صدها میخ مسی که در آثارش، به چوب کوبیده می شوند، صدها اعتقاد را بیان می کنند.

او از قدم زدن در کوچه های لس آنجلس لذت می برد واز گذراندن ساعتها در ساحل و تماشای سنگها برای جمع آوری دورریزهای صنعتی، خسته نمیشود.

تایلر برتون با کار با مواد ی از جمله چینی ریخته گری، بتن و خاک رس، مجسمه ها و چیدمانهایی را ایجاد می کند که موارد زیست محیطی مانند پلاستیک، پناهگاه و زیستگاه های حیات وحش را بررسی می کند.

او در مجموعه "فسیل های آینده" به بررسی وابستگی ما انسانها به پلاستیک های یکبار مصرف از طریق مانیولیت های لایه ای بزرگ و مینی لیت ها و همچنین ریخته گری محصولات پلاستیکی می پردازد.

منبع: sculpturesite / etylerburton /

تهیه: بهاره زالی

logo-samandehi