افتتاح فاز اول توسعه 1000 درخت با کاربری مختلط در شانگهای

فاز اول توسعه پروژه 1000 درخت استودیوی Heatherick در شانگهای اخیرا افتتاح شد و ساختار تمام شده کوه مانند را به نمایش گذاشت.

به گزارش گالری آنلاین، این طرح به ستون‌ها سازه‌ای برجسته می‌دهد که بالای هر کدام یک گلدان بزرگ با یک درخت قرار دارد که به ویژگی اصلی پروژه تبدیل می‌شود. استودیو Heatherick با ایجاد تعادل بین الزامات یک توسعه متراکم و جستجو برای مقیاس انسانی، تصمیم گرفت تا پروژه را به عنوان "توسعه بصری" پارک همسایه، ارائه یک توپوگرافی جدید که توسط فضای سبز یکپارچه آن تعریف شده است، ایجاد کند.

توسعه‌دهنده Tian An به استودیو سفارش داد تا توسعه‌ای با کاربری مختلط را در زمینی به مساحت شش هکتار در سوژو کریک، در کنار منطقه هنری M50، یک قطعه در همسایگی رودخانه در شمال و یک پارک کوچک در شرق طراحی کند. این مکان که با برج‌های مسکونی با ابهت هم مرز است، با چندین بنای تاریخی توسط یک نوار از زمین دولتی به دو قسمت تقسیم شده است.

اثر 1000 Trees از ایده تبدیل شهرها به فضاهای اجتماعی الهام گرفته شده است. مقیاس یکپارچه یک توسعه خرده فروشی معمولی را به تعداد زیادی فضا در مقیاس انسانی تجزیه می کند. توماس هیترویک می گوید: "من فکر می کنم برای افرادی که در این محله مسکونی متراکم زندگی و کار می کنند تحول آفرین خواهد بود."

logo-samandehi