خانه های درختی بامبو به مثابه اقامتگاه تعطیلات

استودیوی معماری و طراحی منظر Atelier Nomadic اخیراً مجموعه ای از خانه های درختی بامبو را در Playa Viva، واقع در امتداد خط ساحلی مکزیک، تکمیل کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، Nomadic Resorts که استودیوی طراحی اختصاصی آن Atelier Nomadic است، پیشنهادات خود را با ایجاد شش خانه درختی بامبو با الهام از بدنه‌های صاف و منشوری، گسترش دادند.

خانه‌های درختی بالای زمین قرار گرفته‌اند که توسط نخل‌های نارگیل احاطه شده‌اند و مشرف به ساحل و محل موج‌سواری هستند. هر یک از خانه های درختی دارای لبه های سقفی بزرگ است که مانند یک چتر بزرگ عمل می کند، سایه ای را برای گرمای شدید خورشید و محافظت در برابر باران های شدید ایجاد می کند، در حالی که پنجره های نما تهویه متقاطع طبیعی را امکان پذیر می کنند.

از تیرهای قوی بامبو گوادوا برای سازه اصلی و ساختار سقف استفاده شده است، میله‌ها و رولپلاک‌های بامبو Phyllostachys Aurea برای پانل‌های دیوار و نما در ساختمان استفاده شد و کف‌پوش از چوب محلی کومارو که به‌طور پایدار رشد کرده است ساخته شده است.

هر خانه درختی با یک اتاق خواب اصلی در جلو و یک خانه درختی الحاقی در عقب طراحی شده است که شامل حمام در طبقه پایین و یک اتاق خواب/ سالن دوم در طبقه بالا است.

در شب، لامپ ها درخشش گرمی ایجاد می کند و ساختار بامبو را برجسته می کند.


logo-samandehi