استودیو 5•5 فضای داخلی نمایشگاه اتومبیل DACIA را بازسازی می کند

مجموعه طراحی فرانسوی Studio 5•5 هویت جدید نمایندگی خودرو را برای شبکه داچیا با تمرکز کلیدی بر عملکرد، انعطاف‌پذیری و مسئولیت‌پذیری زیست محیطی دوباره طراحی کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، با رویکردی آگاهانه و حداقلی، تیم طراحی از مواد بادوام و بازیافتی در سرتاسر فضا استفاده می کند و استفاده از مواد اضافی و ضایعات را به حداقل می رساند. لاستیک‌های 100% بازیافتی برای آجرهای پایه عناصر مبلمان استفاده شده‌اند که برای جابجایی در محیط با تکامل آن در طول زمان انعطاف‌پذیر هستند، در حالی که رنگ از منابع زیستی استفاده شده است و کاشی‌های سرامیکی بازیابی شده‌اند.

نمایندگی جدید داچیا سازگار با محیط زیست از مواد بازیافتی، پایدار و بادوام استفاده می کند. پایه های پانل و پایه هایی که تمام عناصر مبلمان بر روی آن قرار دارند، از لاستیک های 100٪ بازیافتی و پارچه های صندلی از بطری های پلاستیکی ساخته شده اند. تخته های رسانه تصویری از مقوای سبک، لانه زنبوری، با پوشش های کاغذی بادوام و حداقل جوهر ساخته شده اند. رنگ دیوار از منابع زیستی است، در حالی که پوشش کف سرامیکی بازیافت شده است. اقلام سخت افزاری به موارد ضروری کاهش یافته و یا حتی در صورت امکان حذف شده اند. ترکیب بادوام و پایدار و ماهیت مواد تضمین می کند که عملکرد به طور موثر و بدون نیاز به مواد اضافی حفظ می شود.

با پیش بینی اینکه فضاهای نمایندگی داچیا در طول زمان تکامل می یابند، استودیوی طراحی فرانسوی رویکردی انعطاف پذیر و برگشت پذیر را اتخاذ می کند. با به حداقل رساندن استفاده از انرژی و مواد مورد نیاز برای تغییرات در طول زمان، Studio 5•5 بر روی ماژولار بودن تمرکز دارد. طراحان تنها با حفظ عناصر ضروری، مبلمان متحرک را بدون هیچ نقطه ثابت نصب می کنند و اجازه می دهند که چیدمان داخلی آزادانه در صورت نیاز تغییر کند.

logo-samandehi