فراخوان مسابقه طراحی خانه آفریقایی - خانه ای برای خانواده جورجیک

با توجه به مشکلات عمده مسکن در افریقا، رقابت فعلی راه های کارآمد و اقتصادی برای ساختن خانه ها در آفریقا را کشف خواهد کرد.

به گزارش گالری آنلاین، تانزانیا از کمبود وحشتناک کیفیت مسکن خوب و ارزان قیمت رنج می برد. این کمبود بسیار ناگوار است و کشور در حال حاضر دارای 3 میلیون کسری مسکن به همراه 200000 واحد تقاضای سالانه است. بیش از هفتاد درصد از ساکنان شهری آن در سکونتگاه های غیر رسمی و غیرمشخص زندگی می کنند.

با این حساب، Archstorming به دنبال یک طراحی مسکن است که نه تنها در تانزانیا، بلکه در سایر کشورهای آفریقایی که در آن مسکن یک مشکل فزاینده است اجرا شود.

برای انجام این کار، رقابت فعلی راه های کارآمد و اقتصادی برای ساختن خانه ها در آفریقا را کشف خواهد کرد. خانواده جورجیک ، واقع در نزدیکی کاراتو، تانزانیا، اولین کسانی خواهند بود که ما به آنها کمک خواهیم کرد. با مشارکت شما طرحی را برای خانه جدید آنها ارائه خواهیم کرد. پیشنهاد برنده ساخته خواهد شد.

چالش:

جورجیک یک خانواده تانزانیایی از قبیله عراقی ها هستند. آنها در گتاموک، شهری کوچک در شمال کشور زندگی می کنند. این خانواده شامل 19 نفر است که 15 نفر از آنها در حال حاضر در خانه زندگی می کنند.

آنها در کلبه ها زندگی می کنند و فاقد آب و برق آب هستند. آنها از زیرساخت های نامناسب، محیط های مرطوب و ضعیف بهداشتی و کمبود مواد غذایی مغذی رنج می‌برند. بیماری ها به ویژه در کودکان بسیار زیاد است.

پسر ارشد، پائولو ۳۳ ساله، به همراه همسرش سونیا، Un Hogar en Tanzania، یک برنامه جمع آوری کمک مالی برای ساختن خانه ای مناسب برای خانواده، ایجاد کرده اند. اکنون می توانید بخشی از پروژه باشید و ثابت کنید که ما می توانیم از طریق معماری به آنها کمک کنیم.

این فراخوان به دنبال طرح هایی برای ساختن یک خانه برای 15 نفر خواهد بود که شامل 6 اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه در فضای باز و سرپوشیده، حمام و حیاط، یک منطقه برای نگهداری گاو است. اطلاعات بیشتر در مورد چالش را در جلسه توجیهی مسابقه کسب کنید.

جوایز:

مکان اول - 6.000 € + ساخت پروژه

مکان دوم - 2.000 €

مکان سوم - 1.000 €

مهلت ثبت نام:

دوره ثبت نام به موقع: 23 آوریل 2020 - 20 مه 2020 (4 اردیبهشت الی 31 اردیبهشت 99)

دوره ثبت نام متاخرین: 21 مه 2020 - 17 ژوئن 2020 (1 خرداد الی 28 خرداد 99)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi