یک پیشنهاد پیشرفته توسط UNSTUDIO

شرکت UNstudio یکی از "پایدارترین ساختمان های اداری" را در آلمان طراحی می کند.

به گزترش گالری آنلاین، شرکت UNStudio از طرح پیشنهادی خود برای NION، یک برج اداری پیشرفته با مساحت 45000 متر مربع در فرانکفورت رونمایی کرد. این پروژه قرار است به یکی از «پایدارترین ساختمان‌های اداری در آلمان» تبدیل شود که با فناوری صرفه‌جویی در منابع ادغام شده و با مفاهیم معماری آینده‌نگر شکل گرفته است. این مکان که توسط Groß & Partner برای توسعه بیشتر انتخاب شده است، جدیدترین افزوده شده به منطقه شهری Europaviertel است که از سال 2005 به طور مداوم در حال توسعه بوده و مناطق مسکونی، کاری و تفریحی را ادغام کرده است.

شرکت UNStudio به دنبال ساخت NION به عنوان یکی از پایدارترین ساختمان های اداری در آلمان، بر هر دو جنبه زیست محیطی و اجتماعی تمرکز دارد. این برج فقط با فضای سبز فشرده طراحی نشده است - ساختمان دارای گواهی پلاتینیوم DGNB از ساختار باربری کم کربن استفاده می کند. در ساخت و ساز از اجزای پیش ساخته و همچنین ساختار پشتیبانی مدولار استفاده می شود. معماران بیشتر بر استفاده از مصالح ساختمانی پایدار، قابل بازیافت و دایره ای تمرکز می کنند. در همین حال، پلان های انعطاف پذیر برای هر طبقه، بهره وری فضایی و محافظت در آینده را تضمین می کند.

ساختمان NION هوشمندانه به آب و هوا و تقاضای واقعی پاسخ می دهد و مفهوم پایدار خود را پیش می برد. این طرح شامل نمای فتوولتائیک، مدیریت آب باران، گرمایش و سرمایش ژئوترمال (سی تا چهل درصد سرمایش و هفتاد درصد گرمایش)، مدیریت هوشمند ساختمان، تهویه مطبوع مبتنی بر تقاضا و روشنایی LED، آسانسورهای بازیابی انرژی و ایستگاه‌های شارژ الکترونیکی است با مدیریت هوشمند بار و محیط های کاری سبز و باز. علاوه بر این، یک نمای بسته پنجاه درصدی برای به حداقل رساندن بهره خورشیدی کار خواهد کرد.

logo-samandehi