فراخوان رزیدنسی هنرمندان در یونان

تمامی هنرمندان در رشته های مختلف می توانند برای این رزیدنسی اقدام کنند و مدت اقامت آنان حداقل باید دو هفته باشد.

به گزارش گالری آنلاین، اقامتگاه هنری Ano Asites در در جزیره Crete یونان واقع شده و تا شهر Heraklion نیم ساعت فاصله دارد. این مرکز توسط اقامتگاه معروف هنرمندان Lakkos در شهر Heraklion اداره شده و فضایی ایده آل برای هنرمندانی است که به دنبال محلی دنج و آرام برای کار بر روی پروژه های خود هستند.

برای اقامت در این رزیدنسی دو گزینه وجود دارد:

1- آپارتمان روستایی تازه بازسازی شده در مجاورت کارگاه زنگوله سازی، مجهز به اینترنت، دارای دو اتاق خواب تک نفره، تراس و آشپزخانه بزرگ که فضایی مناسب برای نقاشی و نویسندگی است.

2- کلبه کوهستانی شگفت انگیز مناسب برای هنرمندانی که مشکلات حرکتی نداشته و به دنبال مکانی کاملاً دنج و آرام در دل طبیعت هستند. این کلبه دارای یک سالن بزرگ با یک تختخواب دونفره بوده و آشپزخانه و سرویس بهداشتی که خارج از کلبه قرار دارند.


هزینه اقامت:

آپارتمان روستایی: 350 یورو در هفته است.

کلبه کوهستانی: 400 یورو در هفته است.

برای سیستم گرمایش در زمستان هزینه جداگانه باید پرداخت شود.


متقاضیان می توانند اطلاعات مورد نیاز از قبیل هدف از اقامت، تعداد همراهان (در صورت وجود)، تاریخ و مدت اقامت، اطلاعات و شناخت آنان از رزیدنسی، بیوگرافی کوتاه، لینک وب سایت شخصی، CV یا نمونه آثار هنرمند و غیره را به آدرس ایمیل mathewhalpin@hotmail.com ارسال کنند.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi