دیوید هاکنی با نمایش جدید خود در لندن به روند هنری فراگیر می پیوندد

تجربه چند جانبه شگفت انگیز برای مخاطب در سفر به درون آثار هاکنی رقم می‌خورد.

به گزارش گالری آنلاین، فضای چهار طبقه در کینگز کراس برای ادغام دنیای فیزیکی و دیجیتالی به بازدیدکنندگان اجازه می دهد «دنیا را از چشمان او ببینند».

هاکنی، یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین هنرمندان زنده جهان، به مدت سه سال با تیمی که در مکان جدید، لایت روم، در King’s Cross در ژانویه افتتاح می‌شود، همکاری کرده است. او آخرین هنرمندی است که آثارش مورد توجه همه جانبه قرار خواهند گرفت، زیرا هنر اینستالیشن - که از واقعیت افزوده و مجازی استفاده می کند - همچنان در بریتانیا محبوبیت خود را افزایش می دهد.

نمایش، دیوید هاکنی، به مخاطبان اجازه می دهد تا در آثار نمادین هاکنی، قطعاتی که به ندرت دیده می شوند و برخی از آثار تازه ساخته شده سفر کنند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، "شیفتگی این هنرمند به امکانات رسانه‌های جدید در نمایشی که بازدیدکنندگان را دعوت می‌کند تا جهان را از دریچه چشمان او ببینند، تحسین بر انگیز است."

این نمایش از شش فصل با مضمون تشکیل خواهد شد که موسیقی آن توسط آهنگساز آمریکایی نیکو موهلی ساخته شده است و خود هاکنی نیز صحبت می‌کند. بازدیدکنندگان به صدای او گوش می‌دهند که درباره آزمایش پرسپکتیو، استفاده از عکاسی به‌عنوان روشی برای «نقاشی با دوربین»، ثبت گذر زمان در کلاژهای پولاروید و استفاده از رنگ برای تداعی وسعت گرند کانیون حرف میزند.

logo-samandehi