اولین نمایشگاه AI WEIWEI در موزه طراحی لندن

موزه طراحی در لندن اولین نمایشگاه طراحی متمرکز Ai Weiwei را با عنوان "ایجاد حس" برگزار میکند.

به گزارش گالری آنلاین، این نمایشگاه از 7 آوریل تا 30 ژوئیه 2023 اجرا می شود، آثاری که قبلاً در بریتانیا نمایش داده نشده بود، و همچنین قطعات مهم جدید Ai Weiwei از جمله آثار در مقیاس بزرگ نصب شده در سراسر مکان نمایش داده می شود. از بازدیدکنندگان دعوت می‌شود تا با چیدمان خیره‌کننده درگیر شوند و در میان آن‌ها پرسه بزنند.

این نمایشگاهی است که بر یک مفهوم بسیار خاص متمرکز شده است: طراحی، این هنرمند معاصر چینی گفت: باید به این فکر می کردم که چگونه از فضا در موزه طراحی به طور کلی استفاده می کنیم و این نمایشگاه تجربه ای غنی ارائه شده است، از اینکه طراحی چیست و چگونه طراحی با گذشته ما و وضعیت فعلی ما ارتباط دارد.

هنرمند معترض Ai Weiwei که به دلیل هنر و فعالیت قدرتمند خود شناخته شده است، در بسیاری از رشته‌ها از جمله، طراحی، معماری، عکاسی، فیلم و صنایع دستی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تجربه دارد. آثار Ai Weiwei خارق‌العاده است و داستانی از نبوغ انسان را روایت می‌کند که هزاران سال را در بر می‌گیرد. این زمینه ها مراقبه ای در مورد ارزش هستند - در تاریخچه ها و مهارت هایی که فراموش شده اند، و در مورد تنش بین صنعت و دست سازها.

logo-samandehi