فراخوان رقابت بین المللی جوایز طراحی UCDA 2021

جوایز طراحی UCDA 2021 از برترین طرح ها و آثار خلاقانه کارشناسان ارتباطات جهت ارتقای کیفیت موسسات آموزشی (متوسطه، حرفه ای یا آموزش عالی) تجلیل کرده و از تبادل نظر و اطلاعات در رابطه با نقش فوق العاده این خلاقان حمایت می کند.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت سالانه جوایز طراحی UCDA 2021 از بهترین آثار در طراحی آموزشی (چاپ شده)، دیجیتال، تصویرگری، عکاسی و رقابت های دانشجویی تجلیل می کنند.

داوری این مسابقه توسط هیئت داوران منتخب متشکل از طراحان، استادان طراحی، عکاسان و تصویرگران انجام می شود که در موسسات آموزشی مشغول به کار بوده یا بخش اعظمی از کار خود را برای آنها صرف می کنند.

آثار منتخب بخشی از نمایشگاه طراحی UCDA خواهد بود که در پنجاه و یکمین کنفرانس سالانه طراحی UCDA به نمایش گذاشته خواهند شد. این کنفرانس فرصتی فراهم می کند تا نگاهی دقیق و کامل به مسائل پیش روی طراحان و کارشناسان ارتباطات چه در داخل و چه در خارج از موسسات آموزشی بیندازیم و برای مشارکتی بهتر ایده بگیریم (برنامه ریزی شده برای 2 تا 5 اکتبر 2021، در Denver ،Colorado).


هزینه ثبت نام: از 35 دلار شروع می شود.

ارسال آثار از سوی موسسه، شرکت و یا بصورت انفرادی که در اجرایی پروژه نقش دارند بلامانع است. آثار ارسالی باید برای اولین بار پس از اول ژوئن 2020 (12 خرداد 1399) منتشر شده باشند.


جوایز:

• اعطای گواهی

• نمایش آثار

• فرصت بازاریابی برای تبلیغ خدمات خود به همکاران، مشتریان یا رسانه ها


مهلت ثبت نام: 4 ژوئن 2021 (14 خرداد 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi