فراخوان جوایز عکاسی هنرهای زیبا (FAPA) 2020

امسال در ششمین سال برگزاری جوایز عکاسی هنرهای زیبا، نهاد FAPA یکی از بزرگترین نهادهای اهدا جوایز برای جامعه هنرمندان فراخوان خود را اعلام کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه که در سال 2014 ایجاد شده است، فرصت مناسبی است برای افرادی که با اشتیاق، علاقه، حس زیبایی شناسی دارند و با آغوش باز نسبت به تنوع در عکاسی برخورد می کنند.

در مراسم عکاسی هنر های زیبا، برگزارکنندگان به دنبال یافتن هنرمندان و روحهای منحصر به فردی هستند که نفس می کشند و برای خلاقیت زندگی می کنند - جایی که بستر تبلیغ و پشتیبانی را در راستای پیگیری پیشرفت وتحقق کارهای خود فراهم می کنند.

این مسابقه برای افرادی که به دنبال تجربه های جدید و گرایش های جدید هنری هستند کاملا مناسب است.

عکاسی در زمینه هنرهای زیبا لذتش در فراهم کردن راهی برای افکاری با استعداد برای نشان دادن عجیب و غریب بودن جهان، تنوع، زیبایی و حتی زشتی از لنزهای هنرمندان است.

شما می توانید اینها را کاملا به روش خود بیان کنید! لذتی در ادغام با زیبایی ای دیوانه وار از سادگی و پیچیدگی جهانی با وجود ما!

مراسم اهدای جوایز عکاسی هنرهای زیبا در 20 دسته تقسیم شده است که برای سطوح حرفه ای و آماتور است: هنرهای انتزاعی، معماری، مناظر شهری، مفهومی، مد، هنر زیبا، چشم انداز، طبیعت، عکاسی در شب، موضوع آزاد، پانوراما، مردم، عکاسی خبری، پرتره، مناظر دریایی، عکاسی خیابانی، مسافرت، حیات وحش/ حیوانات.

از شرکت کنندگان همه کشورها در این برنامه استقبال می شود. کارهای ارسال شده به این مسابقه توسط هیئتی از عکاسان برجسته بین المللی داوری خواهد شد.

در مجموع 5000 دلار به عنوان جوایز برای شرکت کنندگان موجود است.

هزینه ورودی برای افراد در مراسم اهدای جوایز عکاسی هنرهای زیبا 2020:

هزینه ورود برای هر نفر از عکاسان آماتور 20 دلار و برای هر یک از عکاسان حرفه ای 25 دلار است.

ورودی های مجموعه ای 10 دلار اضافه هزینه دارند.

مهلت ارسال آثار: 9 فوریه 2020 (30 بهمن 98)

تاریخ اعلام نتایج: 12 آوریل 2020

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi