فراخوان جایزه عکس Passepartout Photography Prize

برگزاری نمایشگاه در رم فرصتی است که توسط Il Varco با برگزاری پنجمین دوره از رقابت بین المللی Passepartout Photography Pri برای عکاسان فراهم شده آست.

به گزارش گالری آنلاین، این رقابت با هدف معرفی و در معرض دید قرار گرفتن هر چه بیشتر عکاسان نوظهور برگزار می شود. رقابت Passepartout Photography Pri هر ساله با اعطای جوایز نقدی، برپایی نمایشگاه در گالری هنرهای زیبا در قلب رم، انتشار آثار در نشریه سالانه و نشریات شرکا، از عکاسان با استعداد سراسر جهان حمایت می کند.

نمایشگاه امسال در سپتامبر 2022 در گالری 28 Piazza di Pietra Fine Art در رم، ایتالیا، برگزار می شود.

اعضای هیئت داوران متشکل از عکاسان، تدوین‌گران، صاحبان گالری، موزه داران و هنر آموزان دیدگاه های متنوعی را در روند انتخاب مطرح می کنند.

موضوع مسابقه آزاد است و آثار عکاسی با هر نوع سبک، اندازه و تکنیک هنری (دیجیتال، فیلم و روش های تجربی، کلاژ دیجیتالی و سایر تکنیک های میکس مدیا) قابل قبول است.

شرکت در این رقابت برای تمامی عکاسان از سراسر جهان بدون محدودیت سنی آزاد است. برگزارکنندگان از تکنیک های خلاقانه و بکر در عکاسی معاصر استقبال می کنند.

جوایز:

500 یورو جایزه نقدی

شرکت در نمایشگاه جمعی سالانه 2023 در رم (ایتالیا)

انتشار در کاتالوگ سالانه passepartoutprize

انتشار اثر در مجله آنلاین Yogurt

جایزه CSF Adams: نقد و بررسی پوتفولیو و برگزاری ورکشاپ

انتشار اثر در مجله آنلاین Docks


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام برای حداکثر 3 اثر 22 یورو است.

در صورت ارسال بیش از 3 اثر، به ازای هر عکس اضافی (در مجموع حداکثر 7 عکس) 4 یورو باید پرداخت شود.


آخرین مهلت: 4 جولای 2022 (13 تیر 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi