جشنواره هنرهای تجسمی به نمایشگاه بین المللی می رود

هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی اعلام کرد دوازدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر در نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، دوازدهمین دوره این جشنواره از روز بیست و سوم بهمن ماه تا سی ام بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران با رویکرد گفتگوی هنرها برگزار می شود.

هادی مظفری گفت: بخش مسابقه ی طوبای زرین، بخش چارسوی هنر با حضور تعدادی از گالری ها و بخش کیوریتوریال در مجموعه نمایشگاه بین المللی برپا می شود و بسیاری از هنرمندان تجسمی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

مدیرکل هنرهای تجسمی همچنین گفت: از سال گذشته تلاش کردیم رابطه بین هنرهای تجسمی و اقتصاد هنر را در باغ موزه قصر با برگزاری آرت فر چارسوی هنر بیش از گذشته فراهم کنیم. امسال هم همزمان با جشنواره، نمایشگاه های گردشگری و هتلداری و همچنین طلا و جواهر می تواند ظرفیت تازه ای را در رابطه ی هنرهای تجسمی با بخش صنعت کشور فراهم کند. یکی از نکاتی که برای ما حائز اهمیت است اینکه در طول سال در نمایشگاه بین المللی نمایشگاه های صنعتی متعددی برگزار می شود و این فضای خوبی برای طراحی و بسته بندی و بهره گیری از هنرهای تجسمی در صنعت را ایجاد می کند. ‏

مدیر هنری این رویداد کیانوش غریب پور است که هویت بصری این رویداد و پوستر فراخوان جشنواره را طراحی کرده است

logo-samandehi