فراخوان جایزه هنر برای تغییر

فردا: چشم‌اندازهای آینده‌ای بهتر، موضوع فراخوان گالری Saatchi لندن با 20 هزار پوند جایزه در سومین مسابقه سالانه Art for Change Prize است.

به گزارش گالری آنلاین، مجموع صندوق جایزه 20 هزار پوندی بین شش برنده تقسیم می شود، پنج برنده برای دریافت 2 هزار پوند و یک برنده کلی برای دریافت 10 هزار پوند انتخاب میشوند. همچنین هنرمندان برنده آثار خود را در گالری ساعتچی لندن به نمایش خواهند گذاشت.

هنرمندانی امکان شرکت در این رویداد را دارند که در 5 سال اول آغاز فعالیت حرفه ای خود به عنوان هنرمند هستند.

در رابطه با موضوع رقابت در سایت فراخوان توضیح داده شده است:

با ورود به سال 2024، جهان با یک حس خوش‌بینی رو به زوال نسبت به مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در ذهن مردم سراسر جهان روبرو شده است. بنابراین، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا چشم اندازی خوش بینانه تر از دنیای فردا بسازیم؟

جایزه امسال از هنرمندان نوظهور دعوت می‌کند تا به برخی از مبرم‌ترین مسائل جهان بپردازند و به‌عنوان چراغی از امید در دنبال کردن فردای بهتر عمل کنند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 17 جولای 2024 (27 تیر 1403)

اعلام نتایج: اکتبر 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi