فراخوان رزیدنسی هنرمندان در آلمان

نقاشان، مجسمه‌سازان، هنرمندان رسانه‌های جدید، هنرمندان صدا، عکاسان، پرفورمرها، نویسندگان، هنرمندان حوزه ویدئو/فیلم با ارائه پورتفلیو و پروپزال خود امکان شرکت در این اقامت 4 هفته ای را خواهند داشت.


به گزارش گالری آنلاین، رزیدنسی KuBa: kulturbahnhof، Klein Warnow برنامه ای خاص برای الهام، گفتگو و همکاری، درباره چالش های دوران معاصر است.

برنامه KuBa: kulturbahnhof در محل ایستگاه قطار سابق در شهر Klein Warnow (براندنبورگ)، در راه آهن برلین- هامبورگ واقع شده است. برنامه اقامت به هنرمندان، نویسندگان و محققان فرهنگی مکانی برای کار، خلق و تجربه ارائه می دهد. تعامل با این مکان منحصر به فرد عنصر ضروری پروژه است.

مدیران هنری KuBa: kulturbahnhof شارون هورودی و میکا کامرر هستند. این دو هنرمند فعال در زمینه ویدئوآرت، عکاسی، پرفورمنس آرت و نویسندگی خلاق هستند. هر دو سال‌ها تجربه در مدیریت نمایشگاه‌ها و رویدادهای هنری، پروژه‌های هنری مبتنی بر جامعه و برنامه‌های تبادل فرهنگی دارند.

چشم انداز: ایستگاه قطار فضایی است متشکل از حرکت و احساسات، ورود و خداحافظی، محل شادی و اشتیاق. ایستگاه مانند هنر، خط باریکی را بین حوزه خصوصی و عمومی تشکیل می دهد. چشم انداز برنامه این است که در این فضا مکانی ایجاد کنند که الهام بخش کار هنرمند باشد و هنرمندان را به تعامل با یکدیگر و مکان دعوت کند.

مدت اقامت:

مدت اقامت 4 هفته است. دو واحد اقامتی برای هر دوره در دسترس است. افراد یا زوج های هنرمند می توانند درخواست دهند. اقامت با یک آموزش روشمند یک روزه شروع می شود که بر خود مدیریتی و مشخص کردن اهداف شخصی که شرکت کنندگان می خواهند در طول اقامت خود به آنها دست یابند، تمرکز دارد. در صورت لزوم می توان یک جلسه کوچینگ ترتیب داد. در پایان اقامت پروژه های انجام شده ارائه میشود.

محل اقامت:

هر شرکت کننده یک محل زندگی خصوصی دریافت خواهد کرد. هر آپارتمان تقریباً 50 متر مربع است و شامل یک اتاق خواب، مطالعه، حمام و آشپزخانه است. همچنین شامل دسترسی به اینترنت (WLAN)، ماشین لباسشویی، دوچرخه، ویدئو پروژکتور، ماشین چاپ، آزمایشگاه عکس B/W، ابزار کار اولیه (مانند اره منبت کاری، اره مویی، مته، دستگاه ساینده، و غیره) است. شرکت کنندگان تشویق می شوند از امکانات مشترک استفاده کنند: یک استودیوی مشترک، یک کارگاه مبله، و یک منطقه بیرونی بزرگتر با یک باغ در دسترس است.

رشته ها، تجهیزات کار و کمک:

این فراخوان برای: نقاشان، مجسمه‌سازان، هنرمندان رسانه‌های جدید، هنرمندان صدا، عکاسان، پرفورمرها، نویسندگان، هنرمندان حوزه ویدئو/فیلم برگزار میشود.

امکانات مشترک: استودیو 55 متر مربعی با ابزارهای اولیه کارگاه (اره‌، مته و غیره)، چاپگر، پایه تجهیزات نور، ویدئو پروژکتور و غیره. دستگاه چاپ مونوتایپ، اچینگ، برش چوب و تکنیک های مشابه، آزمایشگاه عکس سیاه و سفید (تاریکخانه) و ...

هزینه ها:

قیمت برای مدت 4 هفته هر فرد: 650،00 یورو برای دو نفر(گروه هنری): 750،00 یورو

تاریخ های اقامت:

1-28 مه، 1-28 ژوئن، 1-28 ژوئیه، 1-28 اوت، 1-28 سپتامبر

علاقه مندان به شرکت در این برنامه فرم اپلیکشن را شامل اطلاعات شخصی، آدرس سایت هنرمند، بیوگرافی، پروپوزال و پورتفلیو هنرمند را تکمیل و ارسال نمایند.

فرم اپلیکیشن


مهلت ثبت نام: 31 ژانویه 2024 (11 بهمن 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi