از خدمات درمانی تا راه‌اندازی فروشگاه آنلاین برای هنرمندان

مدیرعامل شرکت «مهان اندیشان آکام» توضیحاتی را درباره فعالیت‌ها و خدمات شرکت مَ‌کارت (هنرکارت) ارائه کرد.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، حمید مرادی، مدیرعامل شرکت «مهان اندیشان آکام» در گفتگو با هنرآنلاین، اظهار داشت: شرکت «مهان اندیشان آکام» وابسته به صندوق اعتباری هنر در سال ۱۳۹۸ با نام «هنر کارت بنیان ایرانیان» فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲، به دلیل توسعه فعالیت‌های شرکت به «مهان اندیشان آکام» با نام تجاری «مَ‌‌‌کارت» یا همان هنر کارت تغییر نام داد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات این شرکت گفت: مطالعه داده‌ها و نظر‌سنجی از هنرمندان نشان داد که خدمات درمانی و تهیه ارزاق خوراکی در اولویت درخواست هنرمندان است.

مرادی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی، قراردادهای خدمات رایگان آزمایشگاهی در منزل و خدمات دندان‌پزشکی با ۵۰درصد تخفیف بر اساس مصوبه وزارت بهداشت را منعقد کردیم و همچنین، بسته اقتصادی خواربار را با تخفیف مناسب در سراسر کشور توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه تلاش داریم خدماتی را که در سراسر کشور ارائه می‌دهیم یکسان باشد، ادامه داد: به همین منظور، با مشورت متخصصین تجارت الکترونیک، فروشگاه آنلاین مَ‌کارت به آدرس https://shop.makart.ir/ را در اسفند ۱۴۰۲ راه‌اندازی کردیم که در آن، هنرمندان و دارندگان هنرکارت این امکان را دارند که خدمات اختصاصی را با تخفیف ویژه خریداری کنند.در کنار خدمات فروشگاه آنلاین مَ‌کارت، هنرکارتی‌ها می‌توانند از خدمات و محصولات ۱۵۰۰ فروشگاه طرف قرارداد نیز استفاده کنند و از بازگشت نقدی آن‌ها بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت «مهان اندیشان آکام» با اشاره به اینکه ما خدمات‌مان را بر اساس دو اصل «بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت» ارائه می‌دهیم، تصریح کرد: زمینه دیگری که برای فعالیت هنرمندان در بستر فروشگاه آنلاین مَ‌کارت ایجاد کردیم، برپایی غرفه فروش دیجیتال با عنوان «از هنرمندان برای هنرمندان» است. به این ترتیب، هنرمندان می‌توانند خدمات و کالاهای خود را در وب‌سایت بارگزاری کنند و به فروش برسانند.

وی ادامه داد:‌ ما شرکتی خصوصی محسوب می‌شویم‌ که صددرصد سهام‌دار آن صندوق اعتباری هنر است و فقط درصدی جزئی از کسب‌وکارهای طرف قرارداد برای ارائه خدمات و هزینه‌های داخلی شرکت دریافت می‌کنیم. مرادی خاطرنشان کرد: کارت‌های ما بر اساس گردش پولی چند سطح دارد حتی برخی خدمات برای افرادی که سطح کارت آن‌ها طلایی است، صددرصد رایگان می‌شود.

logo-samandehi