فراخوان جایزه عکس پاسپارتو

ایل وارکو از شما دعوت می کند تا به هشت جایزه عکاسی پاسپارتو بپیوندید، مسابقه عکاسی که برای حمایت عکاسان نوظهور ایجاد شده است.


به گزارش گالری آنلاین، این یک مسابقه با موضوع آزاد است. آثار عکاسی با هر سبک، اندازه و تکنیک هنری (فرآیند دیجیتال، فیلم و تجربی، کلاژ دیجیتال و سایر رسانه های ترکیبی) پذیرفته می شود. تصاویر خلق شده توسط هوش مصنوعی به عنوان بخشی از فرآیند عکاسی پذیرفته می شوند.

جایزه عکس پاسپارتو با هدف حمایت از توسعه عکاسان با استعداد از سراسر جهان با اهدای جوایز نقدی 1000 یورویی در هر سال، برپایی نمایشگاه در یک گالری هنرهای زیبا در قلب رم، انتشار در مجلات و ارائه فرصت های دیگر برگزار می شود.

چیزی که این مسابقه را منحصر به فرد می کند این است که برگزارکنندگان با متخصصان مختلف در هنر معاصر و صنایع عکاسی همکاری می کنند. هیئت داوران ترکیبی متنوع از عکاسان، ویراستاران، گالریست‌ها، متصدیان و مربیان است که دیدگاه‌های کالیدوسکوپی را در فرآیند انتخاب قرار می‌دهند.

این برنامه برای عکاسان از سراسر جهان بدون محدودیت سنی باز است. Il Varco از رویکردهای بدیع در عکاسی معاصر استقبال می کند و از زبان های هنری مختلفی که در تصویر عکاسی اعمال می شود، شامل ادغام ژانرهای مختلف، استقبال می کند.

نمایشگاه سالانه در 28 گالری هنرهای زیبا Piazza di Pietra در رم، ایتالیا، در پاییز 2024 برگزار خواهد شد. ویترین جمعی آثار منتخب برندگان جایزه عکس پاسپارتو و برندگان جایزه نمایشگاه را به نمایش می گذارد.


هزینه ورودی:

هزینه ورود Early Bird برای 3 تصویر 20 یورو است. حداکثر 10 تصویر با 4 یورو اضافی برای هر قطعه قابل ارسال است.

هزینه هر ورودی 25 یورو پس از 18 ژانویه 2024 (28 دی 1402) است.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi