نمایشگاه چهارمین جایزه «عکس ۵» در خانه هنرمندان ایران برپا می شود

دبیر چهارمین دوسالانه جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» گفت: آثار این رویداد هنری آبان ماه امسال در گالری مرتضی ممیز خانه هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی شادی‌زاده با اعلام این خبر اظهارداشت: دوسالانه جشنواره بین‌المللی جایزه «عکس ۵» از ۲۶ آبان ماه به مدت یک هفته در گالری مرتضی ممیز خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

وی گفت: ما در دوره سوم این جشنواره بنا به دلایلی و شرایط پیش آمده در آن زمان نتوانستیم آثار دوره سوم را به نمایش بگذاریم در نتیجه در ابتدا با لیلی گلستان رئیس شورای سیاستگذاری این جشنواره صحبت کردیم در نتیجه تصمیم گرفتیم آثار دوره سوم و چهارم را در یک زمان و فضای مناسب به نمایش بگذاریم.

شادی‌زاده بیان کرد: این دوسالانه خیلی پربارتر از دوره‌های گذشته برگزار می‌شود زیرا آثار هنرمندان بسیاری از سرتاسر دنیا از جمله ایران، آمریکای جنوبی، ژاپن، ترکیه، ایتالیا، هندوستان و... در این نمایشگاه نمایش داده می‌شود و ویدئوآرت‌های برگزیده به نمایش گذاشته خواهد شد.

این مستندساز و دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» افزود: این دوسالانه با همکاری موسسه فرهنگی هنری دیدنگار برگزار می‌شود. همچنین کیوریتوری این نمایشگاه برعهده علیرضا شادی زاده است.

عوامل جشنواره عبارتند از: لیلی گلستان شورای سیاستگذاری، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاستگذاری، علیرضا شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاستگذاری، علی فروغی مدیر هنری، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای.

logo-samandehi