حضور کارآفرینان مد و لباس در نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار


به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، این کارگروه همراه با سایر معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی "نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار" حضور فعال خواهد داشت.

کارگروه ساماندهی مد و لباس در فضایی به مساحت 230 متر مربع و با 23 غرفه فعال از زنان کارآفرین حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی، با هدف معرفی محصولات و دستاوردهای زنان كارآفرین این عرصه، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی بانوان طراح و تولید کننده کارآفرین،توسعه بازار برای كسب و كار بانوان، تبادل تجارب موفق كارآفرینی در سطح ملی و بین‌المللی مد و لباس، ایجاد بستر مناسب جهت توسعه همكاری در سطوح مختلف و تشویق و ترغیب عموم برای ورود به عرصه‌های كارآفرینی مد و لباس و توان افزایی دراین زمینه براساس الگوهای اسلامی ایرانی در این نمایشگاه و همایش بین‌المللی شرکت کرده است.

دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی "نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار" با تاكید بر كارآفرینی و اشتغال زنان از 24 شهریورماه به مدت چهار روز در تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود. این نمایشگاه و همایش با هدف معرفی و ارائه توانمندی‌های زنان در توسعه پایدار، معرفی و ارائه توانمندی‌های زنان كارآفرین در حوزه صنعت، معدن و تجارت، كشاورزی و خدمات و شركت‌های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

logo-samandehi