فراخوان رزیدنسی هنرمندان در اسکاتلند

برنامه اقامت کارگاه مجسمه سازی اسکاتلند از هنرمندان حمایت می کند تا در محل کارگاه در آبردین شایر، شمال شرقی اسکاتلند کار و زندگی کنند.

به گزارش گالری آنلاین، کارگاه ها و امکانات در SSW برای یادگیری و آزمایش جمعی با مواد و فرآیندهای مختلف راه اندازی شده اند.

این برنامه چندین دوره اقامتی مختلف را ارائه می دهد که برای حمایت از هنرمندان با نیازهای مختلف شکل گرفته است.

فوریه - در طول این ماه برنامه بر روی کارگاه های سرامیک و خشت با دسترسی به گچ و ریخته گری تمرکز خواهد کرد، که ممکن است شامل روش‌های آتش‌زنی با چوب و دود باشد.

آگوست و سپتامبر - در طول این ماه ها، در کنار کارگاه سرامیک که در بالا ذکر شد، از دسترسی به کارگاه آهنگری، فلز کاری و سنگ کاری پشتیبانی خواهد شد.


هزینه ها:

هنرمندان برای هر اقامت چهار هفته ای 480 پوند پرداخت می کنند.

هزینه شامل اسکان، دسترسی به امکانات و پشتیبانی فنی/ برنامه ای است.


تاریخ های اقامت:

گروه 1 - 12 فوریه - 8 مارس 2024

گروه 2 - 12 اوت - 6 سپتامبر 2024

گروه 3 - 16 سپتامبر - 11 اکتبر 2024

درخواست ها را از طریق فرم آنلاین شامل اطلاعات شخصی، انگیزه نامه، استیتمنت هر کدام 400 کلمه، تصویر آثار و ... ارسال نمایید.


آخرین مهلت درخواست: 4 دسامبر، 12 ظهر (13 آذر 1402)

اعلام نتایج: 12 دسامبر


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوانمراجعه نمایید.

logo-samandehi