فراخوان جایزه هنرمندان آینده

جایزه JIA Future Artists، که توسط انجمن تصویرگران ژاپن (JIA) برگزار می شود، اقدامی بنیادین در راستای فعالیت های جامعه هنری بین المللی برای جلب توجه عموم و پرورش استعدادهای رو به رشد تصویرگران جوان بشمار می رود.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت که با دو رسالت تقدیر از دستاوردهای هنری کودکان و نوجوانان در سراسر جهان و کمک به ارتباطات بین فرهنگی از طریق زبان جهانی هنر راه اندازی شد و به سرعت به بارقه ای برای هنرمندان مشتاق 6 تا 16 ساله بدل شد. این رویداد با فراهم کردن بستری برای خلاقان جوان نه تنها دیدگاه‌های منحصر به ‌فرد آنها را برجسته می‌کند، بلکه از طریق هنرهای تجسمی به درک عمیق تر‌ و تقدیر از فرهنگ‌ها و تجربیات متنوع نیز کمک می کند.

رویداد JIA Future Artists Award که برای شناسایی و ارج نهادن به استعدادها و خلاقیت شرکت‌کنندگان جوان برگزار می شود از تمام علاقمندان سراسر جهان دعوت می کند که برای سال 2024 در رقابت JIA Future Artists Award شرکت کنند.

برندگان این رقابت از دریافت جوایز نقدی، گواهی و به ویژه شرکت رایگان در نمایشگاه‌های مهم تصویرسازی بهره مند خواهد شد. این نمایشگاه‌ها که در شهرهای معروف برگزار خواهد شد، بستر ارزشمندی برای هنرمندان فراهم می سازد تا در معرض دید عموم قرار گرفته، با همتایان و متخصصان صنعت ارتباط برقرار کرده و با مخاطبان بیشتری تعامل کنند.


شرایط ثبت نام و آثار ارسالی:

- شرکت در این رقابت برای کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال (متولدین 1 مارس 2008 تا 31 مه 2018) از سراسر جهان آزاد است.

- محدودیتی در انتخاب موضوع و تکنیک مورد نظر وجودندارد. تمامی آثار از قبیل طراحی دستی، چاپ دستی، گرافیک رایانه ای (CG)، سه بعدی و غیره قابل قبول است.

- در صورت شرکت در این رقابت بصورت انفرادی یک اثر و در صورت شرکت بصورت گروهی 2 تا 5 اثر را میتوانید ارسال نمایید.

- در صورت ارسال طرح های تخت (flat)، اندازه کاغذ باید بین A4 (210×297 میلی متر) و A2 (420×594 میلی متر) با ضخامت کمتر از 5 میلی متر باشد.

- آثار شیبیه به آثار مشهور، آثار ارسالی در رقابت های پیشین JIA، آثاری که دارای شخصیت ها و علائم تجاری ثبت شده (شخصیت های انیمیشن، آرم شرکت، تصاویر محصول، و غیره) باشد و آثار طراحی شده با هوش مصنوعی پذیرفته نمی شوند.

- فرمت فایل های ارسالی باید در قالب JPG یا PNG و با حداکثر حجم 2 مگابایت باشد.

- برای ارسال آثار سه بعدی، از هر اثر مجموعه ای از سه قطعه عکس در 3 زاویه مختلف گرفته شود.


جوایز:

جوایز این رقابت در سه گروه سنی (8-6 سال، 12-9 سال، و 16-13 سال) اعطا خواهد شد. برای هر گروه جایزه طلایی (130 دلار) و جوایز نقره و برنز در نظر گرفته شده و برندگان هر گروه گواهی و فهرست نمایشگاه را دریافت خواهند کرد. شرکت کنندگان بصورت گروهی از سوی موسسات آموزشی نیز می توانند برنده جایزه بهترین موسسه شوند. بعلاوه، آثار برنده در نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد که باعث می شود هنرمندان جوان در معرض دید جهانی قرار گیرند.


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام بصورت انفرادی به ازای هر اثر 3500 ین (معادل 25 دلار آمریکا) و بصورت گروهی ( 5 نفره یا بیشتر) به ازای هر اثر 3200 ین است.


آخرین مهلت ارسال: 31 مه 2024 (11 خرداد 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوانمراجعه نمایید.

logo-samandehi