فراخوان رقابت تصویرسازی Illustraciència

جایزه بین المللی Illustraciència در زمینه تصویرسازی علمی توسط موزه ملی علوم طبیعی در مادرید و انجمن ارتباط علمی کاتالان در بارسلونا برگزار می شود.


به گزارش گالری آنلاین، هدف این رقابت توسعه و به رسمیت شناختن تصویرسازی علمی به عنوان ابزاری حیاتی برای آموزش و ارتباطات است و درک عمومی از مفاهیم علمی را از طریق ابزارهای بصری افزایش می‌دهد. به عنوان یک پلتفرم، Illustraciència تصویرگران از سراسر جهان را تشویق می کند تا دیدگاه های خود را از جهان طبیعی به اشتراک بگذارند و زیبایی ذاتی و پیچیدگی علم را به گونه ای برجسته و آموزنده و فریبنده برجسته کنند.

این جایزه با دسته‌بندی‌هایی که شامل تصاویر علمی، طبیعت‌گرا و علوم اعصاب می‌شود، از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند آثاری را ارسال کنند که نه تنها مهارت‌های هنری آن‌ها را به نمایش بگذارد، بلکه توانایی آن‌ها را در برقراری ارتباط موثر ایده‌های علمی پیچیده نشان دهد. این مسابقه بر اهمیت دقت، خلاقیت و وضوح در بازنمایی پدیده های علمی با هدف پر کردن شکاف بین جامعه علمی و عموم مردم تاکید می کند. Illustraciència با بزرگداشت این روایت های بصری، رابطه همزیستی بین علم و هنر را برجسته می کند، جایی که هر تصویر به عنوان یک کاتالیزور برای کنجکاوی و یادگیری عمل می کند.

در تلاش برای دستیابی به مخاطبان جهانی و جذب طیف متنوعی از استعدادها، جایزه بین‌المللی تصویرسازی Illustraciència با حذف هزینه‌های ورودی، مشارکت را برای همه در دسترس قرار داده است. این فراگیری بر تعهد مسابقه به تنوع و دموکراتیک کردن دانش علمی از طریق هنر تأکید می کند. برندگانی که به دلیل توانایی خود در ترکیب و نمایش بصری اطلاعات علمی با دقت و خلاقیت انتخاب شده‌اند، یک جایزه نقدی دریافت می‌کنند که مشوق بیشتری برای مشارکت از سراسر جهان است.

شرکت در این رویداد رایگان است.

شرکت کنندگان می بایست بالای ۱۸ سال باشند.

به برنده هر بخش 1000 یورو جایزه تعلق می گیرد.


آخرین مهلت ثبت نام: 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi