فراخوان دوسالانه بین‌المللی پوسترهای تئاتر ارمنستان

دوسالانه بین‌المللی پوسترهای تئاتر، ارمنستان، 2024 (TPAM) یک پلتفرم معتبر جهانی است که آثار ارسالی خلاقانه هنرمندان، طراحان، گروه‌های تئاتر و سازمان‌ها را از گوشه و کنار جهان دعوت می‌کند.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد منحصربه‌فرد هنر طراحی پوستر تئاتر را جشن می‌گیرد و صحنه وسیعی را برای نمایشگاه بازنمایی‌های بصری خلاقانه و جذاب هنرهای نمایشی ارائه می‌دهد. TPAM با دسته‌بندی‌هایی از نمایش‌های سنتی تئاتر، از جمله نمایش، اپرا، و باله، تا هنرهای نمایشی گسترده‌تر مانند موسیقی، رقص، آواز، و هنر اجرا، ویترینی جامع از داستان‌سرایی بصری معاصر در زمینه تئاتر و اجرا ارائه می‌دهد.

به‌عنوان یک انجمن فراگیر، TPAM از ارسال‌های طراحان و هنرمندان فردی و همچنین گروه‌ها، تئاترها و سازمان‌های درگیر در بخش هنرهای نمایشی استقبال می‌کند. این ابتکار نه تنها مشارکت جهانی در هنر را تقویت می کند، بلکه طیف متنوعی از بیان خلاق را نیز تشویق می کند. هر شرکت کننده مجاز است حداکثر سه پوستر را ارسال کند که از ماه می 2022 خلق شده است، با اطمینان از اینکه آثار ارائه شده تازه و منعکس کننده روندها و سبک های فعلی در طراحی پوستر تئاتر هستند. دوسالانه بر اهمیت اصالت و پایبندی به حقوق بشر تأکید می کند و به طور قاطع از هرگونه ارسالی که حاوی سخنان نفرت انگیز یا مغایر با اصول کرامت انسانی باشد، کنار گذاشته می شود.

آثار ارسالی به دوسالانه بین‌المللی پوسترهای تئاتر ارمنستان 2024 توسط هیئت داوران بین‌المللی متشکل از چهره‌های طراحی گرافیک و هنر ارزیابی می‌شوند. این ارزیابی دقیق تضمین می‌کند که تنها تأثیرگذارترین آثار به نمایش گذاشته می‌شوند و به نمایشگاهی پر جنب و جوش می‌رسد که تعامل پویا بین هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی را برجسته می‌کند.

شرکت در این رویداد رایگان است.


آخرین مهلت ثبت نام: 30 مه ۲۰۲۴(10 خرداد ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi