آرکیمرا ژست گرفتن ساختمان ها را به نمایش می گذارد

این پروژه نمایشی شدن سازه های ساخته شده را در حالی که زندگی خاموش اشیاء را تجسم می بخشد، نشان می‌دهد و تبدیل آنها را به شخصیت های زنده با داستان هایی برای گفتن به تصویر می کشد.

به گزارش گالری آنلاین، معماری، تصویرسازی و انیمیشن با «ARCHIMERA» مجموعه جدید Federico Babina با همکاری Daniel Giordano در هم آمیخته است. این مجموعه سازه‌هایی را از طریق حجم، فرم، رنگ متحرک می‌سازد. آن‌ها به‌عنوان چهره‌های متضاد مطرح می‌شوند که نشان‌دهنده توهم، خیال و ابهام هستند و مفهوم «طبیعت بی‌جان» را با حذف مفهوم سکون آن به چالش می‌کشند.

فدریکو بابینا سکون را از ساختارهای "طبیعت بی جان" حذف می کند.

در سراسر تئاتر معماری «ARCHIMERA»، ساختمان‌ها در مرکز صحنه قرار می‌گیرند Federico Babina، معمار و طراح گرافیک، در سبک بازیگوش خود، به عنوان بازیگرانی که نقشی را ایفا می کنند، به ساختمان ها نزدیک می شود به طوری که هر کدام شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند. "بازیگران شیک پوش، بازیگران ناشناخته، بازیگران فراموش شده، بازیگران فیلم های اکشن و بازیگران فیلم صامت" - این شخصیت های کوچک به دنبال یک فیلمنامه دقیق به بخشی از یک گروه بزرگ تبدیل می شوند. Archimere در حالی که معماری خود را مبدل می‌کند، نور، خاک، هنر، آتش و یخ را مجسم می‌کند تا نمایشی را اجرا کند که از قلمروهای متافیزیکی و سورئال فراتر می‌رود.

این پروژه یک آزمایش مصور است که امکان ایجاد و شکل دادن به "طبیعت بی جان" معماری را بررسی می کند تا بتوان به صدای سکوت آنها گوش داد.

logo-samandehi