فراخوان رقابت دانش آموزی Bow Seat Ocean Awareness

شرایط اقلیمی خود را نقل کنید، موضوع رقابت Bow Seat Ocean Awareness برای سال 2024 است و از دانش آموزان دعوت می کند تا به عنوان یکی از شاهدان تغییرات اقلیمی روایت های منحصر بفرد خود را به اشتراک بگذارند.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد از شما دعوت می کند تا به طور خلاقانه تجربیات، دیدگاه یا برداشت های شخصی خود را در مورد واقعیت شرایط اقلیمی در حال تغییر نشان داده و از این فرصت برای آگاهی از بحران اقلیمی و چگونگی تأثیر آن بر خانواده و جامعه خود بهره ببرید.

همه ما با توجه به منطقه ای که در آن زندگی می کنیم، تغییرات آب و هوایی متفاوتی را تجربه می کنیم. با افزایش دمای کره زمین، الگوهای آب و هوایی ما نیز تغییر کرده و باعث موج گرما، خشکسالی، سیل، طوفان و غیره می شود. در حالی که کنیا پنجمین سال خشکسالی را متحمل شده، پاکستان نیز سیل بی سابقه ای را تجربه کرده است. آتش‌سوزی‌ جنگل های کانادا و ایالات متحده به یک رویداد عادی تابستانی تبدیل شده است، اما بالا آمدن سطح دریا، منابع زمین و آب شیرین جزایر اقیانوس آرام، مانند Kiribati، را تهدید می‌کند. شاید سال گذشته به دلیل زمستان گرم غیر عادی هیچ روز برفی نداشته اید یا به دلیل شکوفایی جلبکی مضر نتوانستید به ساحل بروید. شاید حیوان مورد علاقه شما در معرض خطر از دست دادن زیستگاه خود باشد، یا در یافتن مواد غذایی مورد علاقه خود در فروشگاه با مشکل مواجه شده باشید تمام این نشانه از علائم تغییرات آب و هوایی (اقلیمی) هستند.

مشکلات اقلیمی، راهکارهای آن و چگونگی تاثیر آن بر شما و جامعه خود را بررسی کرده و ایده ای را ارائه دهید که عمیقاً تجربیات شما را تداعی کند مانند تأثیر اقلیمی که شاهد آن بوده اید، اقدام ابتکاری که در آن شرکت کرده اید یا منبعی از قدرت و الهام در حین بررسی بحران اقلیمی. روایت اقلیمی شخصی خود را در قالب هنر، نوشته، هنر نمایشی، فیلم یا چند رسانه ای به اشتراک بگذارید.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را بصورت گروهی یا انفرادی در گروه های زیر ارسال کنند:

- هنرهای تجسمی

- شعر و دکلمه

- نویسندگی خلاق

- فیلم

- هنرهای نمایشی: موسیقی و رقص

- تعاملی و چند رسانه ای


شرکت در این رقابت برای دانش آموزان 11 تا 18 ساله از سراسر جهان آزاد و رایگان است.


جوایز طلا، نقره و برنز، لوح تقدیر و همچنین جوایز ویژه برای برندگان این رقابت در نظر گرفته شده است.


رقابت Ocean Awareness بستری برای جوانان فراهم می کند تا از طریق خلق اثر هنری و ارتباط خلاق از مسائل زیست محیطی آگاه شده و به حامیان تغییر مثبت بدل شوند.


آخرین مهلت ثبت نام: 10 ژوئن 2024 (21 خرداد 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi